Копичинці - інформаційно-розважальний портал міста

Хто на сайті?

На даний момент 76 гостей на сайті

Реклама

Тарас Хлібович: «Українці знають, кого трахнула Ксеня Собчак, але не знають, хто прем'єр Литви»

 Про життя і людей в Чикаго, розповів нещодавно житель містечка Копичинці, що на Тернопільщині, Тарас Хлібович. Чоловік працював в Америці 7 років. Нещодавно повернувся в Україну. У рідному місті презентував світлини, зроблені у Штатах. За словами чоловіка, саме фотоапарат не дав йому впасти духом в Америці.

Спочатку я півроку жив в Детройті. Вперше побачив Чикаго, коли їздив в консульство на вибори. Коли заїжджати в місто з півдня, то там відкривається неймовірної краси вид на даунтаун міста. Ввечері – просто фантастика!.

Що я там робив? Те саме, що і всі інші українці – працював, щоб забезпечити сім’ю, що не реально в Україні.

Чикаго в порівнянні з Тернополем як слон в порівнянні з Моською. Населення міста становить коло 3 мільйонів, але разом з усіма передмістями понад 8 мільйонів. Місто дуже зручне для орієнтації – вулиці мають чітке географічне спрямування, північ-південь, схід-захід, є, правда виключення у вигляді старих історичних вулиць, які діагональні. Місто дуже привітне. Архітектурно надзвичайно цікаве, має більше розвідних мостів, ніж в Петербурзі. Це місто неможливо не полюбити. Дуже чітко і якісно працює міський транспорт, який має інформаційну підтримку у вигляді аплікацій для смартфонів.

Основні мінуси життя у мегаполісах – не видно зірок. Якщо когось побачиш вперше, то на 80% і в останнє… Про Тернопіль в Чикаго знають тільки українці, для американців – це пустий звук, на жаль. Хоча… Автор скульптурної групи з льотками (Сюарт Джонсон, – ДОБА), одну з яких вкрали, на лавочці в Тернополі просто заполонив Чикаго, його творіння на кожному кроці. Але Тернопіль мав би заприятелювати з Чикаго, бо і те і друге місто розташовані на озерах, хоч і масштаби різні.

Про Україну в загальному знають, але не через Шевченка-футболіста, про нього знають хіба що мексиканці. Про Україну знають у вигляді різдвяної пісеньки Carol Bells, знають прізвища Сікорського, Кличків (чорне населення їх просто не любить, бо товче морди їхнім пацанам), Міли Йовович, Енді Воргола. ДжіПіеС також розробився в Штатах.

Дивувався що країна після приїзду дуже нагадувала СРСР в епоху розквіту – сите життя, грандіозні масштаби будівництва, марнотратство. А в загальному в Штатах розумієш, що нам в голову вбивали ідеологічні штампи, які не відповідають дійсності. Перший міф, який не витримує реалій – міф, що росіяни, білоруси і українці брати і сестри. Насправді всюди українці живуть і працюють з поляками. А російськомовні закордоном – це євреї-емігранти з «Совдепії». Другий міф, про якусь загрозу нам зі сторони Штатів. Та не всі американи знають, де та Росія, про яку загрозу можна говорити? Якщо якісь новини про Росію на ТБ чи газетах проскочать, так це раз-два в рік… Третій міф – американці тупі, нуууу дуууже тууупі. Слухайте, тупі люди не можуть придумати АйПеди і АйФони, компютери, робити по вечорах хот роди і чоппери, знімати бомбезні фільми. Чогось за версією Задорнова найрозумніша нація могла запропонувати людству тільки горілку і автомат Калашнікова, коктейль Молотова…Українець з Франківщини, для америкосів це одкровення.

Стратегічні плани – створення інфорамційного ресурсу, який би відповідав українстким інтересам, який би показував світ українськими очима. Для прикладу, всі українці знають, кого трахнула Ксеня Собчак, але не всі знають, хто премєр-міністр Литви, яка найпопулярніша група в Угорщині, чи є ще фестиваль пісні в Сопоті. Україна втратила свій інформаційний простір. Згадайте Геббельса – хто володіє інформацією – той переміг у війні… Тактичні плани – попрацювати у якомусь виданні в Україні, створити фотослужбу при УГКЦ.

Джерело: doba.te.ua

Спонсор допису: Любите чистоту у всьому? Тоді вам допоможе химчистка спецодежды, за доступними цінами і хорошою якістю


Коментарі:

Коментарі  

 
+2 #16 shynrech 20.03.2012, 23:53
Тарасе, щиро бажаю Вам успішної діяльності на теренах рідного краю, але з нашим народом, на жаль, далеко не "заїдеш"... (Навіть в слові "копнути" треба наголос змінити)))
Але Ви відчайдушний оптиміст, тому у Вас все вийде, неодмінно вийде! Так тримати! :-)
Цитата
 
 
+1 #15 terry_usa 17.03.2012, 21:25
Цитую Тризуб:
Тарас, а може краще не обирати між "імперіями"?:)

Країні, яка практично нічого не може запропонувати світу, яка вже не має ядерної зброї, яка про загальні принципи демократії знає з перекручених переказів сусідів, яка взагалі не знає, куди вона рухається нема шансу не обирати імперії. На жаль. Країни-аутисти довго не живуть...
Взагалі, це вибір не між імперіями. це вибір між двома світоглядами. І Українець має вибрати, де і як він би хотів жити - жити заможно (гарантовано) в результаті інтенсивної праці в в атмосфері верховенства закону, чи жити заможно ( не факт) в результаті обману, корупції, крадіжки в атмосфері "понятій".
Цитата
 
 
#14 Тризуб 17.03.2012, 20:53
Тарас, а може краще не обирати між "імперіями"?:)
Цитата
 
 
+2 #13 terry_usa 17.03.2012, 20:41
Цитую Сіра Потвора:
Не подумайте, що я докопуюсь, просто захотілося включитися у дисскусію.

Звістно, пан Тарас, небезпідставно говорить те що говорить, бо живе там і бачить те все як то кажуть " з середини ", але як на мене ( суб"єктивно звістно ), Америку, в світі знають, не через якісь видатні досягнення в сфері науки чи інших суспільних галузей ( хоча я й не заперечую, що такі є ), а через її імперські амбіції, прагненя керувати тими хто слабший, і через те що вони останні 50 років бомблять чужі країни з різною періодикою.

Штати поводяться у світовому просторі відповідно до свого статусу - статусу наддержави. Цей статус домінування зобовязує бути свого роду " хазяїном" на планеті. Росія також дуже прагне повернути собі привілеї наддержави. І Росія надзвичайно впливає на українські мізки. Однією ознакою є саме той міф про імперіалістичні зазіхання Штатів. Тобто, якщо щось роблять Штати. то це автоматично не подобається Росії і вона, Російська імперія, починає промивати мізки на своєму інформаційному просторі, в Україні в тому числі. І це дуже замітно в двох випадках - коли довший час буваєш поза впливом російської пропаганди, або після повернення в зону впливу російського інформаційного простору. Зробіть маленький експеримент. Сядьте коло телевізора з листком паперу, ручкою і пультом управління і перебіжіться по всіх каналах українського (?) телебачення. І запишіть кількість передач російською мовою, про Росію, з російськими серіалами і попсовими концертами, з російськими ведучими. І порівняйте їх кількість з суто українським продуктом. І тепер киньте в мене каменем, якщо ще не бачите того гігантського впливу Росії на наші з вами мізки. Саме звідти бере походження думка про імперські амбіції Штатів! Америка в носі мала Україну з її президентом. ! Нам треба боротися проти інших імперських амбіцій зі сторони наших заклятих сусідів з півночі.
Але одночасно з тим погоджусь з тезою про те, що Штатами керують явно не справжні янкі, це факт. Але про це я волію краще обговорити десь на подвірї за пляшечкою пива...
Якщо обирати між двома імперіями, американською і російською, то я оберу американську, хоч би через те, що американські програмні продукти мають українську мову. Тому що американська імперія не прагне зробити з мене ковбоя. Російська імперія прагне мене взути в лапті і щоб я на балалайці грав шансон (образно).

Цитую Саксонія:
Поперше монтенегро це Чорногорія. Американці це просто пєшки тай взагалі такої найії як американці взагалі не існує це просто зброд світових націй

Українська нація також неоднорідна структура. Щоб переконатися в цьому, достатньо поїхати в Ужгород, піденніше Чернівець, Крим, на узбережжя Дунаю. Та хоч би в Коцюбинці заїхати, щоб побачити вплив татарського коріння.
Цитата
 
 
#12 Сіра Потвора 17.03.2012, 14:24
Цитую CB1Й:
Цитую Сіра Потвора:
Не подумайте, що я докопуюсь, просто захотілося включитися у дисскусію.

Звістно, пан Тарас, небезпідставно говорить те що говорить, бо живе там і бачить те все як то кажуть " з середини ", але як на мене ( суб"єктивно звістно ), Америку, в світі знають, не через якісь видатні досягнення в сфері науки чи інших суспільних галузей ( хоча я й не заперечую, що такі є ), а через її імперські амбіції, прагненя керувати тими хто слабший, і через те що вони останні 50 років бомблять чужі країни з різною періодикою.

Аналогічно як і Росія.


Погоджуюсь. Але наразі тема про Америку була.
Цитата
 
 
#11 CB1Й 17.03.2012, 14:19
Цитую Сіра Потвора:
Не подумайте, що я докопуюсь, просто захотілося включитися у дисскусію.

Звістно, пан Тарас, небезпідставно говорить те що говорить, бо живе там і бачить те все як то кажуть " з середини ", але як на мене ( суб"єктивно звістно ), Америку, в світі знають, не через якісь видатні досягнення в сфері науки чи інших суспільних галузей ( хоча я й не заперечую, що такі є ), а через її імперські амбіції, прагненя керувати тими хто слабший, і через те що вони останні 50 років бомблять чужі країни з різною періодикою.

Аналогічно як і Росія.
Цитата
 
 
#10 Сіра Потвора 17.03.2012, 13:32
Не подумайте, що я докопуюсь, просто захотілося включитися у дисскусію.

Звістно, пан Тарас, небезпідставно говорить те що говорить, бо живе там і бачить те все як то кажуть " з середини ", але як на мене ( суб"єктивно звістно ), Америку, в світі знають, не через якісь видатні досягнення в сфері науки чи інших суспільних галузей ( хоча я й не заперечую, що такі є ), а через її імперські амбіції, прагненя керувати тими хто слабший, і через те що вони останні 50 років бомблять чужі країни з різною періодикою.
Цитата
 
 
-1 #9 Саксонія 17.03.2012, 11:08
Поперше монтенегро це Чорногорія. Американці це просто пєшки тай взагалі такої найії як американці взагалі не існує це просто зброд світових націй
Цитата
 
 
+3 #8 terry_usa 17.03.2012, 07:41
Цитую Саксонія:
[quote name="Саксонія"]Українці цікавляться політикої певне найбільше зі всіх країн світу, навідімно від тупорлих американців які навіть незнають що є така країна як Литва чи Україна, Прост в україні забагато мудрих мільярдерів а Тараса прост довго тут не було.А айфони і айпеди придумують всякі цукермани і рубінштейни всі це добре знають

Пересічний американець може не знати , де розташовані Литва і Україна, приблизно так само, як дехто з нас не знає, де знаходиться Монтенегро, Зімбабве, Андорра. Чим відомі Литва і Україна на світовому рівні? Практично нічим, хіба що Україна час від часу генерує анекдотичні скандали. Зате Америку, яку населяють "тупі" американці, знають всюди. Хоч би по тому, що клацаємо на комп'ютерах, використовуючи Віндовс і посилаючи свої писульки по Інтернету...
Про різних Рубінштейнів і Цукерманів. Тут цікава штука випливає, коли добре копнути цю тему. Виявляється, що практично усі ті євреї, які здобули великих успіхів в Штатах, походять... з України. Висновок. такий - щось не те в нашому королівстві, коли з нього втікають гіпотетично талановиті люди, які потім розквітають в країні де мешкають "тупі" американці...
Інтерес до політики носить садомазохістський характер. Політику роблять люди, який мають вагомий фінансовий вплив, через політику ці люди просувають свої фінансові інтереси. Зосереджуватись на політиці для пересічного громадянина - все одно, що без упину говорити про погоду - і в одному, і в другому випадку жодного впливу на предмет дебатів не буде. Краще зосередитись на суспільній діяльності, господарській, просто зайнятись порядком на подвір'ї...

Цитую Тризуб:
Якщо добре копнути, то українці багато корисних речей придумали і відкриттів зробили.

Якщо добре копнути... І в більшості випадків, це буде поза межами України...
Цитата
 
 
#7 Тризуб 16.03.2012, 19:50
Якщо добре копнути, то українці багато корисних речей придумали і відкриттів зробили.
Цитата
 

Додати коментар

Захисний код
Оновити