Копичинці - інформаційно-розважальний портал міста

Хто на сайті?

На даний момент 73 гостей на сайті

Реклама

Новий рік по-малоросійськи

byhariky001.jpg…десь рік назад Пашко зайшов до школи №2 написати про один із святкових вечорів. Написавши критичну статтю, отримав лише «схвальні відгуки». Пашко навіть не міг тоді припустити, що побачене ним «радянське свято» – лише «квіточки», порівняно з новорічним вечором 2009 року. Лише «квіточки»…

 

Вчора, 28 грудня, обидві школи засніжених Копичинців йшли на канікули під акомпанемент новорічних вечорів. На другій, ачи офіційно – в приміщенні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2, – творчий виступ розпочався о 17 годині. Свято зібрало чимало школярів та випускників, та мало кому було відомо, що виступ насправді було трохи переорганізовано. Задовго до вечора була підготовлена сценка, де головним чином усе базувалось на українських традиціях з їхніми особливими атрибутами. Але, через деякі незгоди, вечір пройшов в іншому форматі…

Тож вчора від побаченого на сцені школи мені стало дуже сумно, боляче і соромно. Для початку, невдоволення моє у тому, що новорічний вечір називався «Шампанське в студію». Вважаю, що так називати не припустимо, бо, по-перше, школа – це ніяка не студія, а, по-друге, яке відношення має шампанське до учнів? Чи такого нас мають вчити у школі? Чи, можливо, атрибут алкоголю має бути неминучим? Без цього хіба не можна? Ех…

Далі – більше. Сценічне «застілля» під звуки російської попси нагадували «Голубой огонек» або популярне російське шоу «Две звезды». Так само безглуздо і примітивно. І, що раніше писав Пашко, – зовсім не по-українськи! Хіба приємно дивитися на школярів, які, в свою чергу надивившись всякої похабщини на телебаченні, те саме відтворюють на сцені власної школи?! Чого варті тільки коротенькі спіднички дівчаток, з-під яких виблискував увесь творчий потенціал! Як таке можна було допустити? Адже при підготовці всі вечори проходять т. зв. «фейс-контроль» вчителів. Мабуть, це входить в освітній план…

Так вже ми любимо розказувати іноземцям і корчимо міну, коли вони не знають, що українці, мовляв, – співуча нація. Якщо це справді так, то чому в україномовній школі не співати, кахи-кахи… українською!? Хіба у нас немає своїх пісень? Зовсім не погоджуюся, що Діма Білан, Глюкоза і те де кращі за Назарія Яремчука, Олександра Пономарьова, Сашка Положинського… Список рідних талантів можна продовжувати! Ну а весь «український» репертуар новорічного свята обмежився… російськими наспівами Тіни Кароль і псевдо-репу (наполовину справжньою українською мовою!) Вови зі Львова. Бідолашні також Дід Мороз з Снігурочкою, адже і їх заставили співати російською! Ну і тих двадцять школярів у залі, що залишись після виступу потанцювати на клубній дискотеці, теж водили хоровод не під нашу «У лісі-лісі темному…», а під «главную новогоднюю песню». Отак-от. Дожилися-довчилися.

«Шампанське в студію», російська попса, примітивні сценки… Не хочу, щоб таке обличчя мала моя рідна школа. Не хочу, аби думали, що на другій школі немає талановитих дітей! Вони є! Просто навіть така, здавалось би не надто серйозна річ, як новорічний вечір, викликає масу суперечностей…

…десь рік назад Пашко зайшов до школи №2 написати про один із святкових вечорів. Там, вжахнувшись примітивністю творчого номера, він різко засудив сценку, яка не тільки не пропагувала (ба навіть не підтримувала!) українську символіку, а впевнено продовжувала жити радянщиною. Йому за те було непереливки від вчителів: критичні відгуки, злісні погляди в його сторону, а то й взагалі відведення поглядів і «замороженість» при вітаннях. А таки варто було послухати Пашка…


Коментарі:

Коментарі  

 
#58 Shtyk 08.01.2009, 19:50
+1 #41 IMPERATOR 2009-01-02 22:23
ппц я в шоці… і назвати її сміливою після цього? Швидше ЗАВІСНОЮ!!!!!!! !!!!

Майне лібе кляйне IMPERATOR, надіюся не Російської імперії, сміливою цю дівчину я назвав за відкритість її позиції. Вона - Таня Ухачевська, учениця 2-ї школи, а ти хто такий? Вона написала нормальну статтю, у літературному відношенні; вона відкрито виступила з критикою, не ховаючись... і проблеми в неї вже на сайті з"явилися, і будуть ще й у школі, бо хтось із вчителів таки затвердив сценарій по якому грали свято. Тож ці вчителі тепер на неї зуба мають... а ти хто такий? Сидиш під невідомим ніком манії величі і гадиш в каментах. Напиши свій сценарій, хай його запорять, вийди в люди з критикою, назвися і т.д. той тебе буду вважати за сміливого і цілеспрямованог о. А так, зависником, швидше, здаєшся ти...
Цитата
 
 
#57 Girl 08.01.2009, 17:34
Таня, я розумію, що ви хотіли виступати, і "підкорити" всіх своїм, як я зрозуміла "талантом"! Але так вийшло, що вечір довелось готувати нам! На мою думку, він пройшов класно, а якщо деякі моменти тобі не сподобались, то ми не винні, чи може цензуру треба було проходити у тебе? :-* Чекаю, не дочикаюсь, коли ви вийдете на сцену і покажете глядачу "справжні таланти, які є у школі"! Надіюсь, цей виступ буде стандартим, чисто-українськ им, націоналістични м, без іноземних пісень! Дуже сподіваюсь, що на шкільній дискотеці залишеться більше дітей ніж на новорічній! Думаю тоді ми доживемось-довч имось, як зазначено у вище сказаній статті! Надіюсь, що новорічний вечір, який відбувся у школі №2 викликав у глядачів не такі враження.
Цитата
 
 
#56 pashko 04.01.2009, 19:54
Цитую Дьома:
Цитую Pashko:

В багатьох виникло питання щодо грамотності Таниної статі. Відкрию вам вкотре велику таємницю: всі статі на сайті редагуються головним редактором, тобто мною, Пашком, в якого є вже трішки журналістської освіти :) Шкода, що за тим редагуванням бракує часу писати щось від себе. (Помилок, звісно, не бракує на сайті, але то питання скоро вирішиться, коли я нарешті працюватиму з нормальним інтернетом. А для редагування він конче потрібен...))

Ой, запіарився :D


Професійний піар 8)

Цитую О.Я.:
Дорогі діти, хочу внести деяку ясність до статті . Дуже прикро, що багато із вас не зрозуміли істинної суті написаного. Ми (саме так, бо співавтором сатті була саме я) зовсім не мали на меті образити учасників свята, а просто хотілося побачити більше свого - українського.
Я хочу запитати вас, доки будемо оглядатися на "старшу сестру", її культуру (естраду) і т.д. Вона (Росія) цього ніколи не оцінить, а ми вкотре принижуємо себе. Незабувайте, що ви є майже ровесниками нашої держави і хто, як не ви буде її підтримувати.
Не сваріться, навчіться розумно сприймати критику, не думайте, що в житті вас будуть тільки хвалити.
Всі ви дуже гарні і талановиті, можете співати без фонограми не тільки на шкільній, а й на великій сцені, адже ви доводили це не раз.
Не судіть суворо, вмійте визнавати свої помилки, адже на них ми вчимося. Не доплітайте сюди сценку 11-А, вона не міняє суті виступу.
Всіх вітаю з Різдвом Христовим. Зберіться і йдіть колядувати українські колядки. Ваша О.Я.


Цілком погоджуюся!

Цитую EskimoS:
Альоуууу! Що за беспорядок??? забрали мій комент :cry: Напевне то через моє "ругатєльство"? Попередили б, написав би з ЦЕНЗУРОЮ. :lol:


Пишіть свої думки відкрито, але без нецензурних слів. Якщо ж бракує слів, то радимо оминати коментарі.
Цитата
 
 
#55 Дьома 04.01.2009, 19:43
Цитую Pashko:

В багатьох виникло питання щодо грамотності Таниної статі. Відкрию вам вкотре велику таємницю: всі статі на сайті редагуються головним редактором, тобто мною, Пашком, в якого є вже трішки журналістської освіти :) Шкода, що за тим редагуванням бракує часу писати щось від себе. (Помилок, звісно, не бракує на сайті, але то питання скоро вирішиться, коли я нарешті працюватиму з нормальним інтернетом. А для редагування він конче потрібен...))

Ой, запіарився :D
Цитата
 
 
#54 EskimoS 04.01.2009, 19:23
Альоуууу! Що за беспорядок??? забрали мій комент :cry: Напевне то через моє "ругатєльство"? Попередили б, написав би з ЦЕНЗУРОЮ. :lol:
Цитата
 
 
#53 О.Я. 04.01.2009, 19:08
Дорогі діти, хочу внести деяку ясність до статті . Дуже прикро, що багато із вас не зрозуміли істинної суті написаного. Ми (саме так, бо співавтором сатті була саме я) зовсім не мали на меті образити учасників свята, а просто хотілося побачити більше свого - українського.
Я хочу запитати вас, доки будемо оглядатися на "старшу сестру", її культуру (естраду) і т.д. Вона (Росія) цього ніколи не оцінить, а ми вкотре принижуємо себе. Незабувайте, що ви є майже ровесниками нашої держави і хто, як не ви буде її підтримувати.
Не сваріться, навчіться розумно сприймати критику, не думайте, що в житті вас будуть тільки хвалити.
Всі ви дуже гарні і талановиті, можете співати без фонограми не тільки на шкільній, а й на великій сцені, адже ви доводили це не раз.
Не судіть суворо, вмійте визнавати свої помилки, адже на них ми вчимося. Не доплітайте сюди сценку 11-А, вона не міняє суті виступу.
Всіх вітаю з Різдвом Христовим. Зберіться і йдіть колядувати українські колядки. Ваша О.Я.
Цитата
 
 
#52 pashko 03.01.2009, 20:25
Цитую OLIGARH:
Pashko ти був на цьому святі???



Даю зрозумілу і коротку відповідь: на вечорі був, але кілька хвилин, бо мене запросили на першу школу. Позаяк моя рідна школа - друга, я й вирішив бодай на 10 хв забігти. Побачити я так нічого і не зміг, бо навіть проходи до актового залу були забитими. Моє вухо вловило тільки пісню Тіни Кароль, яка, зрештою, на позитивні відгуки з мого боку не заслуговує. А лише судити весь виступ я не буду, бо ж не бачив! Тому залишусь поза обговорення цієї доленосної статі.

В багатьох виникло питання щодо грамотності Таниної статі. Відкрию вам вкотре велику таємницю: всі статі на сайті редагуються головним редактором, тобто мною, Пашком, в якого є вже трішки журналістської освіти :) Шкода, що за тим редагуванням бракує часу писати щось від себе. (Помилок, звісно, не бракує на сайті, але то питання скоро вирішиться, коли я нарешті працюватиму з нормальним інтернетом. А для редагування він конче потрібен...)

Цитую bigfan:
Я так бачу нема кому Тані дати гідну відповідь ;-)


Нашу поштова скринька "кишить" від статей-відповід ей :)
Цитата
 
 
#51 bigfan 03.01.2009, 17:18
Я так бачу нема кому Тані дати гідну відповідь ;-)
Цитата
 
 
+2 #50 Boberos 03.01.2009, 02:37
Обговорення новорічного вечора, який пройшов на другій школі набуло небаченого розмаху. Я не сперечаюсь, критика це завжди добре, адже якщо про тебе говорять значить ти ще живеш... Але навіщо так суворо ставитись до старань праці наших людей, які душу вклали в цей виступ. Так на вечорі була попса... Не могли ж ми обрати серйозну музику для новорічних забав. Глядачам було весело( принаймі тим, як прийшли не критикувати і ображати нас). 'Жахливим гріхом' з нашої сторони було шампанське на сцені. Але що тут такого? Ми ж не горілку глушили... Ви всі маєте право на свою думку, але не будьте мінімалістами, звучала і українська музика, фінальна пісня Скрябіна закликала всіх творити добро. Але наші суворі критики не хотіли цього помічати. Можу сказати одне, пора завершувати ці безглузді суперечки, ми привітали всіх з новим роком, а якщо дехто не сприймає поразку вважає плюндрування чужих старань доброю справою. То прошу дуже продовжуйте в тому ж дусі ... SunShine

Дякою Дьома але вибач я цього не знав тому написав в коментах. тай я немав на даний момент повної інформації

для написання статі

а нам приємно що в нас є прикрасний адмін.
Цитата
 
 
+1 #49 Дьома 03.01.2009, 02:07
Цитую Boberos:
Ми б не протів написати таку статтю але ми не маємо доступу для написання її.
Таня також не має доступу, вона надсилає статтю нам, ми публікуємо. Наші контакти в розділі "Про сайт". З.І. мені приємно що майже весь клас зареєструвався на сайті
Цитата
 

Додати коментар

Захисний код
Оновити