Залізничники Тернопільщини зробили подарунок до Дня незалежності України — у рейс урочисто відправили відремонтований та оновлений дизель-поїзд «Нічлава». Родзинкою події стала інформація про те, що ремонт, оновлення та усі оздоблювальні роботи тернопільські фахівці виконали самотужки, хоч і не мають жодного спеціалізованого депо. Так у період кризи творча енергія та завзяття тернополян зекономили для підприємства понад півтора мільйона гривень.
За словами начальника Тернопільської дирекції залізничних перевезень Миколи Гавури, оновлений дизель-поїзд схвально оцінив і генеральний директор Укрзалізниці Михайло Костюк. Він дав завдання уже в 2010 році узяти на такий ремонт ще п’ять поїздів, а відтак залізничники Львівської магістралі планують зекономити майже 10 мільйонів гривень.
«У цьому оновленому, гарному, комфортному поїзді поєдналися безліч годин праці та творчої енергії, – сказав під час урочистостей, які відбувалися на головному вокзалі станції Тернопіль Микола Гавура. – Ми зробили його насамперед для тернополян та гостей області і єдине, чого хочемо попросити від пасажирів, – берегти цю красу, зважати на нелегку працю залізничників, не нищити, не шкодити, не псувати. Мрію, щоб через рік цей поїзд мав такий же вигляд, як сьогодні!»
Після освячення відремонтований дизель відразу став до праці -повіз пасажирів до Чорткова, а гості Тернополя та представники місцевої влади подякували залізничникам за те, що такими антикризовими заходами не лише дарують свято пересічним громадянам, але й зберігають робочі місця для тернопільських фахівців магістралі.
Довідково. «Нічлава» -назву дизель-поїзд отримав від назви річки, яка протікає територією області. До ремонту дизель-поїзд пропрацював близько 30 років та пройшов понад 2,5 мільйони кілометрів. Вартість ремонту -близько 2,5 млн.грн. (вартість подібного ремонту в умовах спеціалізованого заводу -понад чотири мільйони гривень).
Від редакції. Невже протягом навчального року студенти їздитимуть на навчання а літом на відпочинок у більш-менш комфортному поїзді? Головне щоб з поїздом не сталось так як з річкою в Копичинцях 😉