Копичинці - інформаційно-розважальний портал міста

Хто на сайті?

На даний момент 69 гостей на сайті

Реклама

Здоров'я - це сила, здоров'я – це клас!

img_2373_sm.jpg6 березня2009р. в Копичинецькому дитячому садочку „Барвінок” в старшій групі №2 було проведено спортивне свято під гаслом „Здоров”я - це сила, здоров”я – це клас!”. У змаганнях взяли участь дві команди: Хмаринка та Сонечко. Відповідно і одяг учасників був блакитно-синього та жовтого кольору. Діти дуже старалися у кожному конкурсі, бо їх оцінювало об”єктивне журі у складі: Шлюсар Г.І. –завідуюча дитячого садка, Когут О.М. та Худьо О.Р. Вони побажали дітям завжди залишатися такими зібраними, уважними, пильними і спритними!

На свято до дітей ще завітали казкові герої Ліса Аліса та кіт Базиліо. Завдяки жартам вони зробили свято ще більш цікавим. Вони теж охоче брали участь у змаганнях, але діти, все ж, були сильніші.

 

img_2367.jpg
 img_2373.jpg
 

 

По завершенні змагань учасники вітали подарунками, зробленими власноруч, своїх мам і бабусь з наступаючим жіночим днем 8 Березня.

img_2376.jpg

img_2387.jpg

img_2392.jpg

Батьки дуже вдячні за плідну роботу у проведенні змагань вихователям Ірині Григорівні та Галині Мирославівні, які активно підтримували своїх маленьких вихованців і у кожному конкурсі.

img_2395.jpg

img_2416.jpg

 img_2451.jpg

Глядачі були активними вболівальниками. Лунали щирі оплески. Журі переконало, що головне не перемога, а активна участь.

Тому, у змаганнях не було ні переможців, ані переможених. Адже, як годиться, перемогла, дружба.

Спонсор допису: Вам потрібно щось перевезти із закордону? Тоді вас може зацікавити растаможка, за доступними цінами


Коментарі:

Коментарі  

 
+1 #24 Тризуб 13.03.2009, 12:49
Цитую О.К!:
До Тризуба.В Ахашвероша (Ксерокса) :-) ще були брати Кенон,Хюлетт Пакард,Ел-Джі і Самсунг-електронікс))))Перш, ніж щось писати, подивися в будь який довідник з історії.А якщо серйозно, то кожна людина має право вибору, яке свято святкувати, а яке ні!

ти вважаєш що діти розуміють що вони святкують, чи думаєш вихователі знають звідки "такой большой празнік" пішов???
Я наприклад не хочу шоб мої діти святкували жидівське свято Пурім.
Цитата
 
 
#23 О.К! 12.03.2009, 19:46
До Тризуба.В Ахашвероша (Ксерокса) :-) ще були брати Кенон,Хюлетт Пакард,Ел-Джі і Самсунг-електро нікс))))Перш, ніж щось писати, подивися в будь який довідник з історії.А якщо серйозно, то кожна людина має право вибору, яке свято святкувати, а яке ні!
Цитата
 
 
+3 #22 Тризуб 12.03.2009, 16:49
Зовсім нема нічого поганого в тому, що діти вітають своїх мам і бабусь. Тут лише позитив. Але є негативним що це робиться саме 8 березня, так званого "свята" яке прийшло до нас совєцко-комуніс тичним режимом, яке окупувало не лише нашу державу, але і наші душі. Чому ми, українці, святкуємо чуже нам 8 березня — «день Амана» (Гамана), юдейське національне свято Пурім? Про справжню природу цього свята можемо довідатися з наступної історичної довідки.
"Перський цар Ахашверош (Ксерокс) (465—85 рр. до н. е.), за юдейською легендою, прогнав за непослух свою дружину і одружився з Естер — сиротою, яку виховував дядько Мордехай. Цар мав візира Гамана, котрому вклонялися всі, окрім юдеянина Мордехая. Ображений Гаман сказав цареві, що юдеї не коряться і не поважають царя. Повіривши, цар доручив Гаманові знищити юдеїв. Тоді Естер зізналася цареві, що вона юдейка і нагадала, що Мордехай свого часу врятував Ахашверошу життя, і впросила царя покарати Гамана. Цар піддався намові Естер — Гамана було вбито. Після цього Мордехай став другом царя, а юдеї дістали в царстві владу, скориставшись якою повісили десятьох Гаманових синів та вбили 75 тисяч своїх ворогів.

Відтоді ця кривава подія стала національним святом юдейського народу і відзначається щорічно 8 березня як свято Пурім або день Гамана.

Комуністка, німецька юдейка Клара Цеткін 1910 р. на конференції жінок-соціаліст ок у Копенгагені (Данія) запропонувала відзначати 8 березня як день жінки, її підтримала німецько-польсь ка юдейка комуністка Роза Люксембург. Конференція проголосила 8 березня міжнародним жіночим днем. Але це свято не прижилося в світі. Його святкували, крім Ізраїлю, тільки в Московській імперії.
Відзначення цього жіночого дня, що, як правило, припадає на Великий піст, часто супроводжуються гучними пиятиками та забавами, чим порушуються норми християнської етики і зневажаються релігійні традиції християн."

З таким самим успіхом можемо "святкувати Переяславську раду, Полтавську битву і т.д."
Дітей слід виховувати на НАШИХ славних традиція.
І однозначно тут повинна бути перемога і нагорода переможців. Так ми виховаємо згуртовану молодь, яка вчитиметься на перемозі, так само і на поразці, буде вміти аналізувати причини поразки і знаходити шляхи до майбутньої перемоги.
Цитата
 
 
#21 Емілі 11.03.2009, 13:55
Така позитивна стаття, і стільки негативу в коментарях :o
Не бачу нічого поганого в тому, що діти привітали подарунками своїх мам з таким святом як 8березня. На щастя, свято матері в дитячому садку святкується щорічно і дуже гарно. Для мене 8березня такий ж день як і інші, але якщо воно стає приводом, щоб дітки зробили приємне своїм мамам - то нехай.
Щодо переможців-пере можених. Вони є завжди. І так повинно бути. Тільки спершу треба не забувати про мету будь-якого заходу чи змагання. Це діти, від їхнього виховання залежить наше майбутнє. І, як на мене, головне, чого ми повинні їх навчити - це справедливості. Якщо команда перемогла - вона заслуговує на цю перемогу. Діти мають знати, що повинні боротись за перемогу. Інша річ - заохочення переможених, щоб уникнути дитячих травм і непотрібних переживань. Все це справді потребує педагогічних, психологічних знань і почуття справедливості. Може, то видається дрібницями, але з них все починається.
Гарні фото :-)
Цитата
 
 
+1 #20 bigfan 11.03.2009, 12:55
Цитую uni:
probachtepane, a u vase pedagogichna osvita?shhob take stverdzhyvatu, potribna same special'na osvita ;-)i potribno znatukonkretnyi kolektuv, u dekogo poyavlyaetsya stumyl, y dekogo opyskajutsya ryku.

Крім магістратури у мене немає педагогічної освіти, проте деякий досвід дитячого виховання є. Я не хочу змінювати постулати, це моя особиста думка, але нерідко молодь ніхто не хоче слухати у цих питаннях, ссилаючись на багаторічний педагогічний досвід.
Цитата
 
 
+3 #19 Zori__ 11.03.2009, 00:59
Uni,
Bigfan висловився досить грамотно із точки зору психології.
В команді дуже багато залежить від професійного багажу знань треніра чи вихователя. Адже, справжній професіонал подбає, щоб у кожної дитини був шанс себе проявити. Дітям треба пояснити, що перемона - це заслуга всьої команди.
Цитата
 
 
-1 #18 uni 11.03.2009, 00:27
probachtepane, a u vase pedagogichna osvita?shhob take stverdzhyvatu, potribna same special'na osvita ;-)i potribno znatukonkretnyi kolektuv, u dekogo poyavlyaetsya stumyl, y dekogo opyskajutsya ryku.Цитую bigfan:
Цитую Tar.ko:

Цитую Zori__:
Змагання , де є перемога цікаві дітям, адже це цілком природньо і позитивно стимулює розвиток психіки. Дитина не тільки проявляє себе як особистість, але і освідомлює, що перемога - це зусилля цілої команди. Так розвивається братерська довіра, підтримка та навики працювати у групі.
Дорослі повинні підтримати програвшу команду: " добре старалися і обов'язково виграєте наступного разу". Так діти навчаться не губити ціль. Виграють не кожного разу - головне продовжувати справу.

Так я з тобою погоджуюсь, але небезпечно щоб діти з такого віку починали проявляти зверхність один над іншим, адже це тільки садок. Це зовсім норомальне явище в школі, бо всі не будуть рівними, хтось мусить бути лідером. А в садку слід створити всі умови для РІВНОГО розвитку, щоб ніхто не був у тіні своїх колег, щоб всі розвивалися і йшли в крок.

Ти ж сам спортсмен, вас змалечку вчили перемагати. А уяви якби ви їздили у Яблунів і вас суддя би постійно засуджував, ссилаючись на братерство та рівність. Вигравали б ви тоді на всеукраїнських турнірах? Думаю що ні. Ти говориш совковими поняттями. Всюди є лідери, а є аутсайдери. А так малеча втрачає стимул для перемог. Програвши, наступного разу вони докладуть більше сил, як особисто кожен, так і на командному рівні. А лідерів потрібно розвивати, спрямовувати у потрібне русло. Вони наше майбутнє, наші олімпійці, президенти і міністри.
Цитата
 
 
+1 #17 bigfan 10.03.2009, 13:27
Цитую Tar.ko:

Цитую Zori__:
Змагання , де є перемога цікаві дітям, адже це цілком природньо і позитивно стимулює розвиток психіки. Дитина не тільки проявляє себе як особистість, але і освідомлює, що перемога - це зусилля цілої команди. Так розвивається братерська довіра, підтримка та навики працювати у групі.
Дорослі повинні підтримати програвшу команду: " добре старалися і обов'язково виграєте наступного разу". Так діти навчаться не губити ціль. Виграють не кожного разу - головне продовжувати справу.

Так я з тобою погоджуюсь, але небезпечно щоб діти з такого віку починали проявляти зверхність один над іншим, адже це тільки садок. Це зовсім норомальне явище в школі, бо всі не будуть рівними, хтось мусить бути лідером. А в садку слід створити всі умови для РІВНОГО розвитку, щоб ніхто не був у тіні своїх колег, щоб всі розвивалися і йшли в крок.

Ти ж сам спортсмен, вас змалечку вчили перемагати. А уяви якби ви їздили у Яблунів і вас суддя би постійно засуджував, ссилаючись на братерство та рівність. Вигравали б ви тоді на всеукраїнських турнірах? Думаю що ні. Ти говориш совковими поняттями. Всюди є лідери, а є аутсайдери. А так малеча втрачає стимул для перемог. Програвши, наступного разу вони докладуть більше сил, як особисто кожен, так і на командному рівні. А лідерів потрібно розвивати, спрямовувати у потрібне русло. Вони наше майбутнє, наші олімпійці, президенти і міністри.
Цитата
 
 
+2 #16 Zori__ 10.03.2009, 06:04
Tar.ko, кожна дитина є індивідуальною та особливою - тому неможливо створити такі умови, де б всі діти-ровесники розвивалися однаково.
Команда - це так звана модель суспільсва, де дитина вивчає правила соцоальних відносин і формує свою роль. У 5-ть років здійсьнюються "перші кроки". Для кожного віку існують відповідні правила змагань.
Цитата
 
 
-4 #15 Tar.ko 10.03.2009, 01:35
Цитую Boduk:
На 70% погоджуюсь з Tar.ko
На 0% з Polaris-ом.
Polaris, ти матимеш одного лідера, який дістане в 9 років зіркову хворобу і з яким буде відразно спілкуватися. Так, Україна буде крутою. Тільки шо робити з сотнею так званих "лузерів", які знають, шо вони невдахи ще з дитячого віку?
Це я коментую не статтю, а коментарі.

Це дуже небезпечно, як зазначив Бодик, адже всі лідереми не будуть, цих лузерів було, є і буде набагато більше. На цьому етапі виховання дітей слід навчати загальної людяності та манер людини гідної називатися УКРАЇНЦЕМ, а не вчити хлопчиків і дівчаток "переїжати" оди через одного з такого малого віку.

Цитую Zori__:
Змагання , де є перемога цікаві дітям, адже це цілком природньо і позитивно стимулює розвиток психіки. Дитина не тільки проявляє себе як особистість, але і освідомлює, що перемога - це зусилля цілої команди. Так розвивається братерська довіра, підтримка та навики працювати у групі.
Дорослі повинні підтримати програвшу команду: " добре старалися і обов'язково виграєте наступного разу". Так діти навчаться не губити ціль. Виграють не кожного разу - головне продовжувати справу.

Так я з тобою погоджуюсь, але небезпечно щоб діти з такого віку починали проявляти зверхність один над іншим, адже це тільки садок. Це зовсім норомальне явище в школі, бо всі не будуть рівними, хтось мусить бути лідером. А в садку слід створити всі умови для РІВНОГО розвитку, щоб ніхто не був у тіні своїх колег, щоб всі розвивалися і йшли в крок.
Цитата
 

Додати коментар

Захисний код
Оновити