Копичинці - інформаційно-розважальний портал міста

Хто на сайті?

На даний момент 27 гостей на сайті

Реклама

... а караван іде

2 січня 2009 року на сайті «Копичинці» з’явилася стаття «Гарне місто Копичинці було …(або як не керувати)» . Автор – депутати фракції «Наша Україна –УНП» Копичинецької міської ради, правда, не всі 14 депутатів, двоє депутатів відношення до статті не мають.

Автор статті  вимазує в болоті і міського голову,  і секретаря міської ради, і міську раду також. Міська рада - це  весь  депутатський  корпус і  штатні працівники  міської  ради. Автор вживає слово «мерія»,  що  не  являється  повністю  коректним.  Мерія - це, очевидно, приміщення,  де працює мер.  Мер (з французької maire,  що походить з латинської  major - старший) - вибрана службова  особа,  що  очолює  муніципалітет  (з німецької  munizipalitat,  що походить з латинської   municipium  -  місто  з  правом  самоврядування)  -  виборні  органи  місцевого самоврядування  і  місцевого управління.  Як правило, муніципалітет складається з виборної колегії  (депутати)  і  виконавчого апарату  (штатні працівники ). В нашому  ж  місті  є  міський голова  і  міська  рада.

           Автор,  виходячи  з  статті,  вважає,  що 14 депутатів міської ради  (фракція «Наша Україна -УНП») до життя  міста відношення не  мають і це дає їм право на критику. Ми  не  проти  нормальної  критики.  Нормальна критика - це тоді,  коли  вказують  на  допущені  помилки  і  пропонують,  на своє  бачення,  шляхи  їх виправлення. Коли другої частини  немає,  то  це  вже  критиканство.  В  цій же статті - критиканство  в перемішку з неправдою,  м'яко кажучи .

            Але почнемо по кожному абзаці статті .

            Автор пише,  що на виборах до органів місцевого самоврядування перемогла  випадкова  людина - Пеляк  Володимир Стефанович.

         Випадкових  людей  не  буває.  Кожний  з  нас  на  землі  по  волі  Божій,  і  кожний  виконує  певну  місію.  Випадкові  можуть  бути  перемоги.

         Водночас замовчується, що перемога  Пеляка В.С. була більш  як переконлива. За нього жителі міста віддали стільки голосів, скільки, практично,  набрали разом   інші претенденти.  Для  повноти  картини  додамо,  що  від  БЮТ  в  міську  раду  обрано  14  депутатів,  тобто  стільки  скільки  від  «Нашої  України»  і  УНП  разом.  Це  також  випадковість ?

         В  чому  криються  причини  успіху  БЮТ ?  Питання  можна  поставити  і  по-іншому.  В  чому  полягає  причина  провалу  «Нашої  України»  і  УНП ?  Ці  партії  -  вийшли  з  одного  Демократичного  блоку.  Пригадайте  часи,  коли  громадсько-політичним  рухом  керував  Драч.  Це  була  потужна  сила,  яка  мала  беззаперечну  підтримку  народу.   А  потім  розпочалися  процеси  розколу...

Драч  і  Чорновіл,  Драч,  Чорновіл  і  Яворівський...  Керівництво  то  дуетом,  то вже  втрьох,  нагадуючи  відомих  рака,  щуку  й  лебедя.  Процес  розколу  тривав  і  більш  відомі  творили  «партійки»  під  себе.  Дрібнилися  можливості перемоги української  ідеї.  Набирав  розмаху  маховик  зрад  і  підкупів  серед  депутатів.

Ми  надіємося,  що  ви  не  забули  ті  часи,  коли  ви  схилялися  перед  Богданом  Бойком,  відомим  авантюристом  і тим,  кого  жителі  області  називають ганьбою  Тернопільщини,  тим, хто  кинув  нашу  область  в  прірву,  намагаючись  збагатитися  особисто.  І  ви,  своєю  підтримкою, йому  в  цьому  допомагали.  Навіть  зараз,  бачачи  (якщо  бачите)  повний  крах  «Нашої  України»  і  УНП, чи  ви  знаєте  кого  підтримують  Ключковський,  Катеринчук,  «Народна  самооборона» ?   На  чиєму  боці  Український  Народний  РУХ  ?   Який  громадський  рух  створює  В'ячеслав  Кириленко,  недавній  керівник  пропрезидентської фракції ?   Чи  ви  знаєте  те,  що  А. Грищенко  (фракція  НУ-НС)  створив  Всеукраїнську  громадську  організацію  «Громадянська  позиція» ?  Що  ви  чули  про  громадський  рух  «Фронт  змін» ?

           А  все  це  ваші  «ідоли»... Це  вам  не  нагадує  втечу  певних  істот  з  тонучого  корабля ?  Чи  розумієте  ви  хоч  те,  що   після  перемоги  на  президентських  виборах  Ющенка  і  прощення  ним  олігархічно-кримінальних  сил,  народ  зневірився  в  УНП  і,  особливо,  в  «Нашій  Україні»,   і  в  Ющенку  також ?

         На  відміну  від  цих  партій основною  силою  і  надією  народу  став  БЮТ.

Жителі  нашого  міста  чудово  розуміли  політичне  тло  виборів  2006  року  і  не  дивно,  що  перемога  була  за  БЮТ,  і  відбулося  провальне  падіння  позицій  «Нашої  України»  і  УНП.  Ймовірно  й  те,  що  «Наша  Україна»  пройшла  в  Верховну  Раду  України  лише  тому,  що  зблокувалася  з  «Народною  самообороною».  Пригадайте  останні  вибори  до  Верховної  Ради  України.  В  нашій  області  перемога  БЮТ  була  беззаперечна.  І  тут  також  є  заслуга 

Пеляка  В.С.,  адже  Гусятинський  район  дав  найбільше  голосів  за  БЮТ  по  Тернопільській  області.

         Тому  ваше  твердження  про  випадковість  перемоги  Пеляка  В.С.  є  свідченням  вашого  абсолютного  нерозуміння  процесів,  що  відбуваються  в  політичному,  громадському  житті  міста,  району,  області,  держави.  Біда,  коли

проводирі  сліпі.  Є  таке  прислів'я,  яким  все  сказано.

         Щодо  секретаря  міської  ради.  Автор  пише,  що  шляхом  погроз,  залякування  і  обману  окремих  депутатів,  ми  отримали  і  70-річного  секретаря  міської  ради.  Якщо  взяти  до  уваги,  що  депутати  НУ  і  УНП,  напевно,  грамотні  люди,  які  можуть  порахувати  аж  до  70,  то  виявиться,  що  в  квітні  2006  року  Тригубі  А.Р.  не  було  і  64  років,  і  станом  на  січень  2009  року,  напруживши  всі  розумові  зусилля,  можете  порахувати,  що також  не  має  70  років.  Не  збрехавши,  панове  автори,  жити  не  можете ?  Можна  було  і  навести  прізвища  тих,  кого  Тригуба  залякав,  чи  підкупив  на  свою  пенсію,  яка  в березні  2006  року  становила  378,2  гривні.  Підкупив,  напевно,  обіцяючи  нагороду  в  30  срібників,  вибачте,  гривень,  а,  можливо,  обіцяв  гонорову  винагороду  в  одинок  мішок  картоплі ?  Що ж це  за  такі  депутати,  які  продаються  за  гріш,  чи  за  мішок  картоплі... Де  ж  ваша  депутатська  ідейність,  врешті-решт,  порядність ?  Тим,  що за  Тригубу  проголосували  16  депутатів,  ви  хочете  сказати, що  був  порушений  Закон ?  Це  вже   не  смішно...

         Щодо  віку.  В  2006  році  закордонними  справами  в  сусідній  Польщі  керував  80-річний  міністр.  В  цьому  ж  2006  році  міським  головою  Києва   був   66-річний  Омельченко.  В  Італії  Президенту  також  80  років.  Патріарху  всія  Руси - України  Філарету в  січні  2009  року   виповнилося  80  років.  В  лютому  виповнилося  76  років  предстоятелю  Української  греко-католицької  церкви,  Верховному  архієпископу  Києво - Галицькому,  кардиналу  Любомиру  Гузару. А  скільки  років  найстаршому  депутату  ВР  України ?  Але  ж  Копичинці,  так  випливає  з  статті,  набагато  більші  і  за  Польщу,  Київ  і  Італію.  До  речі,  а  вашим  місцевим  ідеологічним  наставникам  скільки  років ?  Коли  людині,  як  недолік,  ставиться  в  провину  вік,  то  це  вже  не  тільки  проблеми  виховання,  але  і  поле  діяльності  для  лікарів...

         Автор  пише:  «Наша  мерія на  політичному  грунті  зуміла  розколоти

депутатський  корпус,  жителів  міста  і  навіть  у  політичні  афери  вплутати  молодь». 

         Пані  і  панове !  

         Пора  вже   і  мати  хоч  краплинку  громадянської  совісті.  Адже  депутатська  фракція  «Блок  «Наша  Україна» - УНП»  утворена  в  міській  раді  12.09.2007  року,  а  депутатська фракція  БЮТ  -  23.10.2007  року. Хто  ж  раніше  відколовся ?  Хто  ж  став  ініціатором  розколу  депутатського  корпусу ?  У  вас  відповідь  є,  автори  пасквілю ?  Щоб  це  зрозуміти  уже  не  треба  вміти  рахувати  до  70-ти. В  чому  ж  полягає  розкол  серед  жителів  міста ?  Чи  не  в  подіях  навколо  Церкви  Святого  Миколая ?  Ви  не  вважаєте  гріхом  втручання  в  церковне  життя ?  Що  ж  тоді  для  вас  є  святим  ?  В  які  афери  мерія  втягнула  молодь  міста ?  Чому  не  має  фактів ?  Все  огульне  і  брехливе...  

         Наступне:  «Дивлячись  на  надруковані  фото,  читач  усе  зрозуміє.  Копичинці  не  мають  господаря.  Суцільні  смітники,  починаючи  із  самого  центру  міста,  з-під  порога  мерії».

         Таку  заяву  депутатська  фракція  БЮТ  в  міській  раді  розцінює  як політичну  підлість, намагання  облити  помиями  всіх  і  вся.  А  можливо  це  хронічне  захворювання  жовчі ?  В  квітні  2006  року,  коли  в  міській  раді  змінилися  голова  і  секретар  ради, то   до  Дня  міста  і  Дня  Незалежності  (24  серпня)   було  вивезено  з-за  приміщення  міської  ради  сміття  в  кількості  12  КАМАЗів,  з  цвинтаря - 10  КАМАЗів,  з    міста  -  40  КАМАЗів.  Це,  знаєте,  насмітила  мерія  і  найбільше  міський  голова  і  секретар.  І,  при  тому,  наводять фотографії  нашої  роботи,  де,  дійсно,  місто  прибране  і  чисте.  До  фотографій  ще  повернемось.

         Невже  ви,  неправдиві  опоненти,  вважаєте,  що  мерія  насмітила  аж  на  62  КАМАЗи ?  Проблема,  мабуть,  в  іншому,  чого  автори  не  можуть  зрозуміти  (що не  дано,  то  не  дано)...

         Проблема,  насамперед,  в  технічних   можливостях  МКП  «Господар».

Станом  на  26  квітня  2006  року  в  МКП  «Господар»  в  оренді  від  міської ради

було:

         -  автомобіль  ГАЗ-52  -  1  одиниця  (потребував  ремонту,  планується  в 2008  році   провести  капітальний  ремонт);

         -  трактор  Т-75  -  1  одиниця  (необхідний  капітальний  ремонт, буде  проведений  в  2-му  кв.  2009  року).

І  більше  нічого  з  техніки.

         Станом  на  1.01.2009  року  міська  рада  купила  і  передала  МКП  «Господар»:

         -  трактор  ЮМЗ - 6   -  1  одиниця  в  робочому  стані;

         -  трактор - навантажувач  «Карпатець»  -  1  одиниця  в  робочому  стані;

         -  асенізаційний  автомобіль  -  1  одиниця,  необхідний  середній  ремонт.

От  вам  і  поле  діяльності  -  виясніть  куди  поділось  більше  10  одиниць  техніки  з  тодішнього  комбінату  комунальних  підприємств ?

         Добавимо,  що  під  керівництвом  міського  голови  Пеляка  В.С.  розпочата  заміна  міського  магістрального  водогону.  Вирішено  питання  боргів  по  освітленню:  із  40  тисяч  грн  боргу,  який  був  утворений  до  квітня  2006  року,  залишилося  сплатити  12  тис  грн.  Повернуті  в  комунальну  власність  приміщення  на  території  МКП  і  побуткомбінату.  Повернуто  у  власність  територіальної  громади  м.  Копичинці  майновий  комплекс  Копичинецької  районної  комунальної  лікарні  (зараз  відбуваються  з  цього  питання  суди  з  Гусятинською  районною  радою).   Дошкільний  навчальний  заклад  переведено  на  індивідуальне  опалення  (побудовано  паливну),  економія  становить  майже  40 тис  гривень  в  місяць.  Проведено  ремонт  опалення   з  встановленням  нового  котла  в  міській  раді,  а  це  також  економія.  В  міській  раді  проведено  заміну  частини  вікон  і  дверей.  Закуплено  щебеню  в  2008  році  на  ремонт  вулиць  Стефаника, Б. Хмельницького,  Мазепи,  Зелену,  Виговського,  І. Франка,  Наливайка,  С. Бандери, Кривої,  Богуна  і  Довгої  і  при  допомозі  жителів  цих  вулиць  та  міської  ради  вивезено  з  кар'єрів.

         Окрім  цього  було  відремонтовано  асфальтне  покриття  вул.  Шевченка  та  І.  Франка.

         Ведеться  значна  робота,  яка  постійно  натикається  на  супротив,  щодо  відведення  дільниці  лісу,  яка  прилягає  до міського  кладовища,  для   його  розширення.  Уже  давно  виготовлена  необхідна  технічна  документація,  зупинка  за  розпорядженням  голови  Тернопільської обласної  держадміністрації.

         Безперечно,  що  засміченість  міста,  а  вона  існує,  це  не  тільки  проблема  нашого  міста,  а  всіх  сіл  і  міст  країни,  що  загострюється  з  кожним  роком. За  словами  координатора  Громадської  організації  «Зелена  хвиля» О. Баськова:

«В  останньому  році  минулого  століття  українці  викидали  за  рік  26  мільйонів  тонн  твердих  побутових  відходів,  а  в  2008  році  -  понад  53  мільйони  тонн.

Лише  10%  відходів  вітчизняні  підприємства  утилізують,  а  решта  захоронені

на  полігонах,  а  то  й  просто  гниють  на  звалищах.  Уявіть,  скільки  це  гектарів  забрудненої  землі».

             В  нашому  місті  функціонує  сертифікований  полігон  для  утилізації  твердих  побутових  відходів  (ТПВ),  який,  по  суті,  недобудований,  але  прийнятий  в  експлуатацію.  Основні  недоліки  -  відсутність  електролінії,  яка  була  передбачена,  а  також  не облаштованість  будиночку - сторожки   і  відсутність  шлагбаумів.  Розташований  полігон  надзвичайно  невдало.  Проектанти  і  замовник  (міська  рада)   не  врахували  «рози  вітрів»  (основних  напрямків  пануючих  вітрів)  і  такі  відходи,  як  поліетиленові  пакети  і  пляшки   в  величезній  кількості  вкрили  поля  і  ліс  біля  «Білки»,  який  був  улюбленим  місцем  відпочинку  жителів  міста.  Там  були  чудові  алейки,  поляни,  багато  грибів.  Сьогодні  все  це  в  смітті  з  полігону,  до  якого  і  добавилося  сміття,  яке  вивозиться  засудженими  з  установи.

         Окрім  цього  проблема  засміченості  міста  носить  і  явно  виражений  людський  фактор.  Яким  іншим  словом,  окрім  святотатства,  можна  назвати дії  жителів  вулиць  Лісної  і  Мазепи,  які  вивозять  тверді  побутові  відходи, в тім  числі,  кукурудзянку,  відходи  з-під  кролів  на  цвинтар ?  Це  також  смітить  мерія ?    І,  якщо  автор  пише  про  смітники  з-під  порога  мерії,  то  це,  дійсно.  робота  працівників  міської  ради ?  Це  зносять  сміття  жителі  вулиць  22  Січня  (запитайте  свого  колегу  Підвисоцького  куди  він  діває  сміття,  в  тім  числі  і  відходи  з-під  кролів),  Ринок,  Котляревського,  Чайковського.  Керівництво  міської  ради  зверталось неодноразово  до  жителів  цих  вулиць з  проханням  залишати  пакети  з  сміттям  по  вул.  22  Січня  і  їх  безоплатно  вивезуть  на  полігон  ТПВ.  Але  ж  це  їм  невигідно,  адже  поліетиленові  пакети  вартують  копійки,  тому  і  далі  носять  сміття  до  міської  ради.

         Міська  рада  придбала  уже  40  металевих  контейнерів під  сміття  для  розташування  в місті.  Але  питання  засміченості  може  бути  вирішено  лише  тоді,  коли  МКП  «Господар»  буде  мати  спеціальну  сміттєзбиральну  техніку   в  достатній  кількості  і  достатній  кількості  працівників. Сьогодні  в  штаті МКП  «Господар»  працюють прибиральниками  міської  території  лише  7  чоловік

          Міська  рада  не  заперечувала  б  проти  утворення  приватного підприємства  по  благоустрою  міста,  як  це  є  в  м.  Бережани.  Або підключення  до  цієї  роботи  жителів  міста, які  мають  трактори з  причепами  чи  вантажні  автомобілі  Оце  могла  б  бути  і  ініціатива  депутатів.  Але  ж  охаяти  легше,   ніж  щось  організувати  конструктивне.

         Щодо поламаних  крісел  в  залі  засідань  міської  ради.  Окрім  депутатів  на  тих  кріслах  ніхто  інший  не  сидить  і  ламають  їх  лише  депутати.  Пригадайте  засідання  сесії,  коли  член  вашої  фракції  Повражек  В.В.  кидав  крісла  до  підлоги...  Додамо,  що  на  другий  день  після  цього,  в  залі  засідань  виявлено  одне  крісло  повністю  розкрученим.  Всі  шурупи  з  нього  лежали  на  підлозі.

         Відносно  стола,  який  весь  час  з  пилюкою,  то це  цинічна брехня,  як  і  все  що   в  статті.  Адже  перед  кожною  сесією  зала прибирається. 

Є  така  традиція  в  міській  раді  вітати  з  Днем  народження    кожного  працівника.  І  якщо  в  обідню  перерву  це  роблять з  келихом  шампанського,  то  нічого  страшного  в цьому  не  має,  так  поступають  в  усьому  світі.  І,  коли  ваш  колега   Підвисоцький  Б.І.  працював  в  міській  раді,  то  його  також  вітали  з  Днем  народження  таким  же  чином.  І  все  це,  що  разом  з  ним  ви опаскуджуєте,  за  його  часів  це  було  прийнятою  нормою. Просто  вам  треба  найменший  привід,  щоб вилити  помиї  на  будь-кого  і  на  будь-що,  аби    тільки  на  зло  міському  голові. 

         Тричі  - 19,  24,  26  лютого 2009  року  не  відбулося  друге  пленарне засідання  26-ї  сесії,  на  якому  мали  розглядатися  земельні  питання. 

19  лютого  був  кворум  для  проведення  сесії  (17  депутатів), але  двоє  із  вашої  фракції, а  саме  Лаврінок  М.І. і  Підвисоцький  Б.І.  не  проголосували  за  початок  роботи  сесії. І  в  той  час  перший  з  них  постійно  повчає  як  треба  збирати  депутатів  на  сесію,  а  другий -  підкреслює,  що  він  бореться  за  справедливість.

         В  ці  дні  жодного разу  не  прийшли  на  засідання  сесії  члени  вашої  фракції  Білик  О.І.,  Винницький  Ю.Й., Думка  В.І.,  а  також  лідер  вашої  фракції  Дорогий  А.В. і  заступник  голови  фракції  Лозовська  Л.М.   І  це  тоді, коли  жителі  нашого  міста  хочуть  приватизувати  свої  земельні  ділянки,  а  затрати  на  приватизацію  постійно  зростають.  Оце  «борці»  за  справедливість  і  народний  добробут.  

         Земельні  питання  набирають  гостроти  ще  і  тому,  що  одні  хочуть  отримати    у  власність  земельну  ділянку  законним  шляхом,  як  і  належить  законопослушним  громадянам,  а  деякі,  як,  наприклад,  Повражек  П.М.  «гріти  руки» на  землі.  За  земельну  ділянку площею 3,78  га,  що  розташована  по  вул.  Шевченка,  97   (територія  бувшого  харчокомбінату)  пані  Повражек  П.М.  не  платить в бюджет міста відповідно до площі  з  2005  року? І після звернення міського голови   до  народного  депутата  України  Деревляного  В.Т., а  після  його  звернення  до  відповідних  служб,  почалась  акція  по  дискредитації  міського  голови  та  міської  ради.

         Міський  голова  зупинив  дію  рішення №  840  від  28.11.2008  року  23-ї  сесії  міської  ради,  в  якому  для  продажу  приватному  підприємцю  Схабу  Я.С.  земельної  ділянки  площею  2 526          кв  м,  що  розташована  по  вул.  Кобилянської,  2  в  м.  Копичинці,  була  встановлена  експертна  грошова оцінка  в сумі  27392,35 гривень,  що  становить  близько  11  гривень  за  метр  кв.  В  той  же  час  справжня  вартість  землі  в  центрі  міста  становить  33 - 36  гривень  за  один  метр  квадратний.  Аналогічно  міський  голова  зупинив  дію  рішення  щодо  визнання  права  власності  на  приміщення  профдизвідділу  по  вул. 

І.  Франка   за  обласною  радою.

           Дії  міського  голови  суперечать  інтересам  громади ? 

         Ви  пишете,  що  саме  через  земельні  питання  люди  в  місті  посварені.

По  заявах  жителів  міста  з  земельних  проблем  постійно  на  місце  виходять  члени  комісії  з  земельних  питань, хоча  один  з  них,  а  саме  Лаврінок  М.І.,

брав  участь  один  раз  і  не  приходить  на  засідання   комісії,  а  другий  -

Підвисоцький Б.І.  -  аж  два  рази,  правда,  на  засідання  комісії  приходить  постійно.  А  в  2008  році  з  13  пленарних  сесійних  засідань  були  відсутніми  депутати  вашої  фракції:  9  засідань  -  Лаврінок  М.І.,  Свергун  З.Р.,  8  засідань  -   Дорогий  А.В.,  Новоставський Б.Я.,  8 - м   засідань  пропустив  і  депутат  нашої  фракції  -  Шпікула  І.Я.  Напевно,  всі  вони  хочуть  досягнути  результату  депутатів  з  Верховної  Ради  України  від  Партії  регіонів  таких,  як  Ринат  Ахметов,  Олександр  Ліщинський,  Сергій  Момот,  Юрій  Чертков,  які  в  2008  році  не  були  присутні  на  жодному засіданні  ВР України.

         Вирішення  земельних  питань  проходить  в  міській  раді  професійно. Керівництво  міської  ради  щиро  вдячне   за  працю  депутатам  земельної   комісії  Пакону  З.С. (БЮТ),  Цьвик  С.П.  (НУ),  Сагайдак  О.М.  (БЮТ),  Чернишу  П.О. (БЮТ),  а  також  спеціалістам  міської  ради  з  земельних  питань  Турчан  Н.М.  і  Пацюрко  Г.А.  Автору  ж   статті  «Гарне  місто  Копичинці  було..»  бажаємо  писати  лише  про  те,  що  він  знає  достеменно,  а  в земельних  питаннях  автор  абсолютний  профан.

         Щодо  знищення  бродячих  собак.

         Пане  авторе,  чи  пані  автор,  чи  (невже ?)  панове  автори ! 

Адже  ви  приймали  «Правила  утримання  собак,  котів  і  хижих  тварин  в

м.  Копичинці».  В  розділі  6. Відлов  і  знищення  бродячих  тварин  сказано:  «Собаки,  незалежно  від  породи,  належності  і  призначення,  які  знаходяться  без  власника,  без  намордника  і  короткого  повідка  на  вулицях,  майданах  та  громадських  місцях,  а  також  бездоглядні  коти  вважаються  бродячими  і  підлягають  відлову  або  знищенню  спеціалізованими  організаціями».  Спеціалізованими  організаціями  і  проводиться  знищення  бродячих  собак  засобами,  які  дозволені  Законом.  При  чім  тут  совість  мерії ?  Цікаво,  як  би  автор  повів  би  себе  коли  б   його  собаки  покусали,  як  це  сталося   з  працівником  телекому  уже  в  лютому  2009  року  в  нашому  місті  ?  Ми  впевнені,  якби  собака  вкусив  автора  статті,  то  він,  собака,  здох  би  відразу,  стільки  ненависті  і  злоби  в  автора.

         Щодо  фотографій.  Придивіться  уважно  до  фото  № 1.  Зверніть  увагу  на  праву  сторону  вул.  Шевченка.  Каштани  справа  підрізані,  це  відбулося  в  квітні  2006  року,  зразу  ж  після  виборів.  На  фото  № 2  маєте  змогу  побачити,  що  і  на  лівій  стороні  вул. Шевченка  також  підрізані  каштани.  Це  відбулося  в  2007  році.  Зліва  стоїть  бетонний  круг  з  прапорами.  Ці  фото  зафіксували підготовку  міста  до  святкування  Дня  Незалежності  і  Дня  міста  в  2006  і  2007  роках.  Автором  фотографій  являється  Пашко,  який  помістив 

фото№ 1  на  сайт  «Копичинці»,  як  він  заявив  і  що  відмічено  в  архіві  сайту,

9 серпня  2006  року.

         Фото  № 3,  автором  якого  являється  Адмін (?)  зроблено  29.07.2006  року.

На  фото  звичайний  краєвид,  в  центрі  якого  міський  став.  Аналізи  води  ставка проведені  обласною  санепідемстанцією по  ініціативі  міської  ради  в  2008  році  дали  змогу  взнати,  що  кількість  шкідливих  домішок  в  районі  Калинівщини  перевищують  допустимі  норми  на  50%,  біля  мосту  по  вул.  Гусятинській  -  30%,  біля  мосту  по  вул.  22 Січня  -  15%.  Лише  теперішнє  керівництво  міської  ради  при  допомозі  народного  депутата  України  Деревляного  В.Т.  «розкрутило»  справу  по  скарзі  жителів  вулиць  Л. Українки,  Урожайної, Б. Хмельницького,  Курбаса,  Коновальця  до  керівників Міністерства  екології  України,  Міністерства  юстиції  України,  Державного  Департаменту  України  з  виконання  покарань.  Адже  каналізаційні стоки  з  установи  ВК-112  не  очищувались,  а  скидалися  і  по  сьогоднішній  день  скидаються  в  став.  Це    стосується  і  Копичинецької  лікарні.  В  бюджет  установи  2009  року  виділені  нарешті  кошти  для  під'єднання  їх  до  міської  каналізації.

     На  фото  № 4  сфотографовано  міський  кінотеатр,  біля  якого  купа

каміння.  І  це  також  вина  міської  ради,  за  перепрошення,  мерії ?

Нагадаємо  депутатам  фракції  «Наша  Україна  -  УНП»  як  кричала  ваш  лідер  Лозовська  Л.М.  разом  із  своїм  чоловіком,  - «Ганьба»,  -  в  Центрі культури  і   дозвілля під  час  виступу  міського  голови,  який  розповів  присутнім  про  рейдерство  в. о.  голови  Гусятинської  районної  ради  Бойчука  і  депутата  райради  підприємця  Савчука  М.Д.,  коли  вони  організували  виготовлення  фундаменту  під  сходи  для  окремого  входу   під  майбутній  центр  продажу  автомобілів  і  книжкового  магазину  в  приміщення   нинішнього  кінотеатру  і  намагалися  уже  й  розбивати  стіну  бібліотеки,  щоб  утворити  цей  вхід.  Ніяких  дозвільних  документів  від  міської  ради  в  них  не  було.  Мало  цього,  листом  від  28.11.2008  року  за    269  в .о.  районної  ради  (на  сьогоднішній  день  уже  без  приставки  в. о.)  Бойчук  пише  Копичинецькій  міській  раді  (цитуємо):   «Твердження  про  виконання  земельних  робіт  і  будівництво  фундаменту  є  безпідставними  і  не  відповідають  дійсності».  Для  бажаючих  переконатися  в  «правдивості»  слів  високопосадовця    районного  масштабу  Бойчука  В.М.  посилаємо  до  міського  кінотеатру  (вул.  Чортківська, 9),  де  фундамент  прикритий  кусками  асфальту  з  тротуару.  Після  перевірки,  якщо  вам  стане  зле  від  брехні  Бойчука  В.М.,  можете   перепочити  на  купі  каменю, який  належить  «Компанії «Бойчук  end  Савчук».  Приємного  відпочинку...

         Щодо  двох  останніх  фотографій.  Автор  вважає,  що  ці  мішки  з  сміттям   викинула  міська  рада ?  На  останній  фотографії  туалет і  смітник  напроти  ЦКіД.  Ця  картина  характерна  для  нашого  міста  і  п'ять,  і   дадцять  п'ять  років  назад... А  тоді  ж  і  техніка  відповідня  була  в  коммунальному господарстві.  Так  куди  ділась  та  техніка ?  Ви  ще  не  взнавали ?

         Дуже  чітко  в  коментарі  підмітив  Петрович  (чому  псевдо?),  що  роль  депутатів  з  НУ звелась  лише  до  одного  -  шкодити  Пеляку.

         В  коментарі  від  bigfana  є  і  слушна  пропозиція  про  покращення  благоустрою  в  місті  -  насамперед  навести  порядок  біля  своїх  осель  і  лише  після  цього  вимагати  від  міської  ради  підтримання  цього  порядку.

         І  на  закінчення  хочеться,  щоб  ви  зрозуміли,  що  наше  місто  живе,  що  воно  розвивається,  не  дивлячись  на  вашу  позицію.

 

лютий 2009 р.                                Фракція «Батьківщина - БЮТ»

                                                       у Копичинецькій міській раді

 

Цікавитесь туризмом та любите організовувати походи? Дізнайтесь більше про туризм в Крыму та використайте інформацію з користю


Коментарі:

Коментарі  

 
+1 #49 Shtyk 13.04.2009, 11:37
все-таки веселий видався місяць квітень :), продовжуємо посміхатись...

Цитую МР:
Прохання до Shtyk неперевірену інформацію не подавати, щоб в майбутньому не виникало запитань: "Хто насправді є Shtyk?"

мені якось не спадає на думку перевіряти слова людей, котрих я знаю 30 років, сказаних під час не частих зустічей.

мені абсолютно по барабану хто "такий", "така", "такі", "таке" МР. І в майбутньому такого питання в мене не виникне. Хоча, можу припустити, виходячи із стилістики, що МР - це прибічники Пеляка, або й сам "Дмитрович" - 2009-04-06 21:59 Цитую Дмитрович:
А во ти хто Boduk і звідки взявся?

... Вчіться культури, а то обзиваєте Яника хамом, а самі спілкуєтеся аналогічно, проповідуючи обранність своєї сили.

Цитую МР:

3. Всі мають зрозуміти, що міський голова дійсно не словом а ділом відстоює інтереси територіальної громади м. Копичинці.

:)) даю установку на добро :)) може Кашпіровського запросите?
Дьома, Паша, помічаєте як вірять політики в ресурс який ви створили? Хлопці, встановлюйте таксу на політичні публікації!!!

Цитую МР:
Дякуємо Zori__ за розуміння. Нажаль патріотизм більшості підприємців побудований на отриманні прибутку. Хто дійсно допомагає МР, ті тихенько допоможуть і просять про них нічого не говорити, не писати.


Скажіть мені, будь-ласка, ті хто до церкви ходить. Зараз оголошують великих меценатів? Я пам"ятаю коли ще сам ходив до церкви, священник у кінці висловлював подяку перед усією громадою меценатам котрі дали на церкву значну суму (200 грн. і більше, тоді це були не малі гроші). Пам"ятаю і прізвище мера там звучало (не теперішнього, він тоді ще снікерси продавав)... А тут, сьогодні, виявляється є люди, котрі допомагають МР і просять нічого нікому не розказувати :)... Звідки така скромність? Хочу знати цих героїв! При зустрічі буду знімати перед ними капелюха - без сарказму.

Цитую МР:

2.Всі спекуляції, щодо фінансування є відкритим маніпулюванням лікарями,громадою міста, ЗМІ. Мета налаштувати всіх і вся проти міського голови та міської ради. Для прикладу: школи перебувають на балансі МР, але вчителі отримують заробітну плату з районного бюджету. Які ще можуть бути питання?


Щиро бажаючи добра громаді, і переконавшись у не заангажованості цього сайту, може міська рада викладе тут "Бюджет міста Копичинці"???
Мені цікаво на нього глянути... Ще комусь цікаво?
Цитата
 
 
#48 МР 12.04.2009, 17:07
Дякуємо Zori__ за розуміння. Нажаль патріотизм більшості підприємців побудований на отриманні прибутку. Хто дійсно допомагає МР, ті тихенько допоможуть і просять про них нічого не говорити, не писати. А хто готовий допомогти, але взамін просить щоб десь йому щось продати за копійки нам не подорозі.
Щодо лікарні:
1.Лікарня має бути власністю територіальної громади м.Копичинці, але вона може бути на балансі районної ради, може орендуватись районною радою в Міської ради за 1 гривню в рік.
2.Всі спекуляції, щодо фінансування є відкритим маніпулюванням лікарями,громад ою міста, ЗМІ. Мета налаштувати всіх і вся проти міського голови та міської ради. Для прикладу: школи перебувають на балансі МР, але вчителі отримують заробітну плату з районного бюджету. Які ще можуть бути питання?
3. Всі мають зрозуміти, що міський голова дійсно не словом а ділом відстоює інтереси територіальної громади м. Копичинці.
4. Рішення суду буде направлено на експертизу в Вищу раду юстиції.
Цитата
 
 
#47 Zori__ 11.04.2009, 23:32
MP, дякую за коментар. Праця в рамках чинного законодавства України - саме і є проявом патріотизму україців.

А як ви оцінюєте ту ситуацію, в якій є копичинецька лікарня?
Цитата
 
 
#46 МР 11.04.2009, 14:34
МР. Прохання читати:
2% - працють згідно закону під час перевірки контролюючих структур.
Цитата
 
 
#45 МР 11.04.2009, 14:26
Zori__ ти правильно підмитила. Дійсно те, що 99% підприємців міста не працють в рамках чинного законодавства, зних:
77% - і не думають дотримуватись в
повному обсязі законодваства;
10% - ніяк не можуть стати на "ноги";
10% - не знають, як працювати згідно
закону.
2% - працють згідно закону.

Ще є пропозиція через сайт офіційно назвати, коли, кому, по якій причині МР здійснювала перепони. Прохання до Shtyk неперевірену інформацію не подавати, щоб в майбутньому не виникало запитань: "Хто насправді є Shtyk?"
МР запрошує всіх, хто дійсно бажає місту та Україні добра до співпраці.
Цитата
 
 
#44 Zori__ 11.04.2009, 01:06
У вас досить цікавий коментар, Shtyk. Він відображає сумну реальність.

Shtyk:
"Розмовляв з одним підприємцем, коли був дома... таке мені розповіли -
"Пеляк просто д...йоб - і собі не гам і другому недам. Мені треба місце в місті, не гектари - пару метрів, давай оформим. І мені добре і місту копійка капає. Так він каже - "Наразі не затверджена процедура як це робити". Ну добре, давай може якось повз процедуру, туда-сюда, я розумію... Пеляк мені - "Нє, я можу тільки по закону"... От так і я не розширяюсь, і Пеляк нічо немає, і людям дуля... "

Погоджуюсь, що при існуючій системі дуже важко розвивати бізнес. Проте і розумію позицію мера Пеляка. А може саме тому така біда на Україні, що багато хто старається "крутити" і обходити закони?
Цитата
 
 
+2 #43 Shtyk 10.04.2009, 11:11
Цитую Петрович:

Висновок ніколи неможна нічого робити для людей - тільки для себе, чим більше вкрадеш тим ти більший керовца.


Ну я просто "улыбаюсь":)))
Це неперевершений комент з усіх котрі я читав тут від початку створення сайту...

Існує велика кількість статегій та вчень про них. Один із підходів розподіляє їх на такі: "програш-програ ш" - невигідно жодній стороні; "виграш-програш " - вигідно одній стороні; "виграш-виграш" - вигідно обом сторонам. В сучасному українському бізнесі домінує другий підхід (все собі, після нас хоч потоп). В цивілізованому світі переважаючим є третій варіант -базується на взаємовигідному партнерстві, при цьому дивіденди направляються на створення доданої вартості, кращих конкурентних переваг. За рахунок взаємодії відбувається прогрес, на відміну від другого варіанту, де дивіденти направляються на знищення чергового партнера...

У нас же, в Копичинцях, між владою (Пеляк) та бізнесом (підприємці) розвивається перший варіант - всі програють. Влада заважає вести підприємцям бізнес, і вони всі проти неї. Підприємці не допомагають владі - і вона тисне на них адміністративни ми методами. До чого це призведе пророчити не потрібно, мабуть, кожен догадається сам...

Проте, що "...ніколи неможна нічого робити для людей..." потрібно добавити одним словом "...ЗАДУРНО..." , тоді я погоджуся із цим твердженням. Ніхто нічого в світі не робить задурно. Коли людина отримує шось "на шару", то і ставлення до отриманого відповідне, до добра це не призводить.

У мене тут була суперечка з Тері_уса про сплату податків... так, я згоден платити податки в Америці, в Європі, але не в Україні!!! Бо тут мої гроші йдуть не відомо куди, і ніякої вигоди, від того що я відчисляю державі щомісяця купу грошей, я не отримую!!! Мабуть схожа ситуація і в Копичинцях... скажіть хто з користувачів бачив "Бюджет міста"? Чи це є надзвичайно секретний документ?

"чим більше вкрадеш тим ти більший керовца" - просто торба))). Так, попередні мери крали. Хтось з них використовував стратегію 2, хтось 3... той хто обирав 3 був кращий "керовця". А шо робити? Всім хочеться жити, і багатьом хочеться жити своєю головою. Якщо мер зробив добре підприємцю, добавив грошей в бюджет, ну і собі трохи взяв... шо тут поганого? Добре всім - бізнесу, громаді, меру. Чи хтось вважає, що у нашій державі можна жити по закону? У нас такі закони, що захочеш жити по них - не зможеш... фізично!!!

Розмовляв з одним підприємцем, коли був дома... таке мені розповіли -
"Пеляк просто д...йоб - і собі не гам і другому недам. Мені треба місце в місті, не гектари - пару метрів, давай оформим. І мені добре і місту копійка капає. Так він каже - "Наразі не затверджена процедура як це робити". Ну добре, давай може якось повз процедуру, туда-сюда, я розумію... Пеляк мені - "Нє, я можу тільки по закону"... От так і я не розширяюсь, і Пеляк нічо немає, і людям дуля... "

От такий сум у Копитах...

А Ваші коментарі, Петрович, відображають Пеляка ще в кращому світлі ))). Якщо його захищають д...йоби, той сам, мабуть, такий... і мені від цього сумно (((
Цитата
 
 
#42 Петрович 08.04.2009, 17:14
Цитую Tar.ko:


Скажіть мені будь ласка, чому так є, що всі проти нашого голови, якщо він такий білий і пушистий? Чим він не догодив ВСІМ?

Думаю я догадуюсь, незнає мабуть ситеми: три мені - два тобі, три тобі - два мені. Обдирати треба місто разом з підприємцями, адміністрацією. І бувби добрий для всіх не можна було б нахвалитися і бувби мерем до старості. Ні буде вертати громаді землі, лікарню, якісь там приміщення АТП, ше щось там, наживати собі ворогів, які дружньо заклюють потім. Прийде на його місце "свій" і розтарабанить все "повернуте" назад де було. Так само як всі не буде ремонтувати доріг, прибирати сміття, впроваджуи якісь програрозвитку - за буде вміти брати "відкати" і підприємці будують йоголюбити як рідного батька. Висновок ніколи неможна нічого робити для людей - тільки для себе, чим більше вкрадеш тим ти більший керовца.
Цитата
 
 
+1 #41 bigfan 07.04.2009, 15:33
Ого, так багато пишете. Не встигаю перечитувати все. Може варто чат відновити ;-) Обливання брудом в онлайні, свобода слова по-копичинецьки , ну щоб було як положено, БЛА-БЛА-БЛА.
Цитата
 
 
#40 pashko 07.04.2009, 15:10
Ну продовження дискусії, на мою думку, слід чекати увечері :)
Цитата
 

Додати коментар

Захисний код
Оновити