Копичинці - інформаційно-розважальний портал міста

Хто на сайті?

На даний момент 42 гостей на сайті

Реклама

Стоячі поліцейські

На порталі свого часу бурхливо обговорювали так званих «лежачих поліцейських». Сперечались про їх доцільність, шкоду яку вони завдають авто та ін. Якщо хто не знає то скажу що від двох лишились тільки спомини та знаки попередження. Зберігся ще тільки біля школи гімназії, і то вже пару секцій хтось відколов, можливо і не спеціально. Але мова далі піде не про горбаті інженерні перешкоди, а про живих людей, яких я посміюсь назвати стоячими поліцейськими.

Їдучи недавно з Луцька я помітив на узбіччі «бігморд» на якому дядечко міліціонер розливався посмішкою та пригортав до себе дівчинку в бантиках. А знизу напис «Шановні водії, безпека на дорогах залежить саме від вас». Задаюсь зразу питанням, для чого тоді ви, хлопці з широкої дороги у голубих сорочках. Хоча завдяки підвищенням штрафів та взяток на дорозі гардероб останніх поповнився також формою кавового кольору. Працівники ДАЙІ все частіше пересідають на новенькі Пасати та Шкоди. А люди на дорогах як гинули так і гинуть. Блатні як ганяли так і ганяють, таких зупиняти не положено.


Нові закони дозволили даішникам безперешкодно штрафувати зубожілого до краю українця навіть не виходячи з машини. Їх тепер навіть «стоячими» називати язик не повертається. Сидять собі м’якенько і опановують фотомистецтво. Далі отримуєш лист із фотографією твоєї машини хто з-на де і коли. Правда можна доказати свою правоту у суді, але думаєш чи потягну все це, краще заплатити, і люди платять. Несуть останні гроші, а машину закривають у гараж, бо грошей на бензин ціна якого вже біля 8 грн вже немає.


Ну мене мантією не настрашиш, і після отримання куперта я підшукавши необхідні закони і зразки позовних статей подався до суду. І скажу вам чесно мало вірив в перемогу, але ради спортивного інтересу вирішив спробувати довести своє. На перше засідання суду на моє велике здивування працівник Чортківського ДАЙІ, на якого я скаржився навіть з’явився. Але через власну розхлябаність та некомпетенцію йому не дали слова, бо не мав із собою потрібних документів. На попередньому засіданні я підтвердив написані мною слова, аргументував свою правоту, та ознайомився із своїми правами та обов’язками. Наступне засідання назначили через 3 неділі, яке відрізнялося від попереднього лиш тим, що пана міліціонера вже не було. Ще б пак, їхати у Гусятині у таку жарку погоду, краще вже в тіньочку згрібати бабельце за неправильну парковку, зупинку в недозволеному місці, рух по ліві смузі, при наявності вільної правої. Це мабуть найпопулярніші випадки при яких замічу накладають штрафи розміром у мінімальну зарплату. Один знайомий 20 років заходив до улюбленого магазину поблизу домівки запастися харчами. Він і в думці не мав, що зупиняється на відстані 28 м. від знаку автобусної зупинки замість дозволених 30. З рулеткою не посперечаєшся і в підсумку штраф 450 грн., так що ледве старий в пенсію вклався.

Ну от, знову зачитали мої права, найголовніше з яких чи не хочу я «примирення», кажу ні, вз’ївся страшне, то смерті не забуду. Потім прочитали протокол про адмінпорушення, на основі якого склали постанову, ще дещо і все, наступне засідання знову через 3 неділі. Приїжджаю я втретє в улюблене місто всіх копичан і почекавши годину взнаю що суддя занята дуже важною справою і всі засідання перенесені. Ну нічого думаю, раз почав будемо бити до кінця. На четвертий раз я почувався в суді вже якщо не в себе дома, то мінімум як на уроці в школі. Перечитавши знову всі мої права та позови до добросовісної міліції, статті та закони, аргументи та докази, які стосуються моєї справи суддя віддаляється на 10 днів для оголошення результату. Ну думаю, дістало. Підхожу, так і так ваша честь, я справу виграв чи мені вже готувати апеляцію, на що служниця Феміди відповіла що хоча ви і не зовсім праві, але у вас більше аргументів правоти. Через 10 днів приходжу за рішенням, оббігаю 8 кабінеті, і заповітний вердикт у мене. Далі з повними штанями гордості іду у виконавчу службу і закриваю справу.
В підсумку: штраф 430 – пальне 90грн. – витрати суду 10 грн., получається 330 гривень в плюсах. Але це при наявності вільного часу та можливостей. Тому водії щоб зам’яти справу дають 100 гривневу купюру, менший номінал вибачте тепер не проходить, і з обідою на теперішню владу, маму і власний світ їдуть далі. Але ж ми ідемо у Європу шановні, поважаймо якщо не свого сусіда то хоч себе. Адже влада відкрито вважає нас бидлом що все «хаває». Тому не бійтеся долати перешкоди, не такий вже і страшний той вовк як його малюють. Удачі на дорогах!

 


Коментарі:

Коментарі  

 
-1 #14 bigfan 18.08.2009, 11:41
Дякую за високу оцінку статті, аж захотілося ще шось написати :-)
Цитата
 
 
+3 #13 Shtyk 18.08.2009, 08:38
Тері я згоден, що штрафи повинні бути відчутними, хоч я й не автомобіліст, нажаль :(...
також згоден - порядок треба наводити жорсткими методами... золоті слова...
але починати треба з того - щоб всі мажори платили штрафи, щоб їх сажали в тюрму за вбивство на дорогах... і поки народ жорстокими методами не почне цього добиватися, то НІЯКІ штрафи не поможуть... далі продовжувати не буду, бо ще звинуватять у підбурюванні до массових безпорядків :)
Цитата
 
 
+2 #12 terry_usa 17.08.2009, 18:14
2 Shtyk: звичайно, що важко віддати за штраф свою місячну пенсію чи зарплату, ще й їздячи на якомусь старому відрі з гайками, згідний. То який тоді вихід? Повернутися до маленьких, чисто символічних штрафів, які для пересічних людей, не говорячи вже про мажорів, будуть еквівалентні стаканчику смаженого насіння?
Давайте відокремимо котлети від мух, для початку. Вартість штрафу, по моєму, взагалі має бути привязана якимось чином до вартості автомобіля. Думаю, що це буде логічним. Але враховуючи наш хитроманський менталітет, зразу почнеться епопея з переписуванням документів автомобіля з метою штучного "старіння" машини. Цілком інша справа, що норма високих штрафів передбачає комплесний перегляд ситуації на дорогах. Це і правильне і логічне розміщення знаків і розмітки на дорозі, це і правила служби ДАЇшників ( щоб не по корчах сиділи, а патрулювали доручену ділянку дороги), це і розуміння водіями тієї істини, що правила дорожнього руху написані кров'ю жертв на дорогах.
Саме такої дорожньої ситуації в УА, яка зараз панує, я і боюся як велосипедист - страшно якось їздити по дорогах, по яких без страху і совісті їздять доморощені Шумахери. Знаючи те, як дорожня ситуація може виглядати (та хоч згадайте Польщу, Америки для прикладу не треба), ми знаходимося на рівні розвитку якоїсь африканської чи бідної арабської країни. Про це вам розкаже кожен, хто бував в благополучних країнах.
А дисципліну на дорогах привити можна тільки жорсткими методами. Навести приклад Німеччини 30-х років (німець досі не перейде дорогу на червоне світло, хоч машини не буде видно і за кілометр) чи сусідньої Білорусії (там навели порядок саме жорсткими методами).
Раз водій платить скажені штрафи, дорожні податки, якісь незрозумілі техогляди, то він має право на те, щоб спитатись, а чого дорога така розбита, а чому нема розмітки, а чого знака не видно за придорожніми кущами. Але це вже треба підняти свою дупу з теплого дивана, трохи щось почитати, щоб відстояти свої права. Але таких, як Андрій, дуже мало, нам простіше поплакатись один одному в сорочечку при пиві, тісно згуртувавшись в безмовну біомасу, що коректно політики називають електорат.
Недавно я дізнався, що в 60-70 роках в Штатах був такий рух Чорних Малярів (Black Painters). Вони "пасли" недобросовісних поліцейських, в мегафони зачитували права водіїв при затриманні ними якогось водія. Це мало свій результат - закон дуже чітко врегулював роботу поліцейських. Тому запинка поліцейським водія аж ніяк не вплине на його настрій - все проходить дуже швидко (цінують час водія), коректно. На місці виписується тільки штраф, з яким вже можна йти до суду. І часто такі справи виграються навіть без адвокатів. Але це все відбувається в умовах первинності закону. Що зробиш, коли в нас закони не діють і їх ніхто не дотримується...
P.S. Річна сума штафів за неправильну парковку в Чікаго ставновить коло 2 мільярдів доларів! Ці гроші йдуть в казну міста...
P.P.S. Думаю, що Чорні Малярі в Оришківці з пікетами і попереджувальни ми плакатами і мегафонами не приїдуть зі Штатів. Це треба робити самим. Чи є якась перешкода відбити охоту робити ДАЇшникам засади з метою збивання "каси", крім як власна неспроможність боротись за свої права?
unian.net/.../news-331514.html
Цитата
 
 
+2 #11 Shtyk 17.08.2009, 14:44
через емоції забув дописати -
bigfan, аплодую стоячи, молодець!!!!
Цитата
 
 
+4 #10 Shtyk 17.08.2009, 14:44
Тері, я розумію, що ти затятий велосипедист, але не заганяйся...

"Один знайомий 20 років заходив до улюбленого магазину поблизу домівки запастися харчами. Він і в думці не мав, що зупиняється на відстані 28 м. від знаку автобусної зупинки замість дозволених 30. З рулеткою не посперечаєшся і в підсумку штраф 450 грн., так що ледве старий в пенсію вклався." - це вуйко на лексусі за хлібом їздив і заслужив таке покарання?
Покарання повинно бути співрозмірним можливості його понести... а то за логікою Тері ми будем кожного дня розстрілювати Леніна із Сталіним...
якщо тобі кажуть плати штраф у міліон баксів, а нє - то ми тебе в тюрягу... хіба шо сотку гривень нам на карман і всьо замнем... це приклад державного рекету. І сьогоднішні штрафи - ЦЕ ДЕРЖАВНИЙ РЕКЕТ.... і ніякого відношення до покращення на дорозі він справи не має!!! Це тупо качання бабла....
Цитата
 
 
-1 #9 bigfan 17.08.2009, 09:50
2 terry
Ще проблема в тому, що Лексуси та Субари не зупиняють. В кожного хтось є за плечима, якісь знайомства і т.п. Штрафують переважно затурканого вуйка на жигулі, або заїжджих, які не знають чого постійно стоять менти в Оришківцях.
Цитата
 
 
+1 #8 terry_usa 16.08.2009, 21:42
Зарплати, звичайно, маленькі. Але тим не менше по дорогах області і в Україні в цілому їздять доволі не дешеві автомобілі, які коштують досить великі гроші. Ці гроші на такі маленькі заробітки можна збирати все життя, без впевненості того, що назбираєш. Але якось назбирують! Яким способом? Люди наживаються на корупції, банально крадуть кошти. Зараз, якщо би була воля держави на те, то дуже легко вивести на чисту воду будь-якого начальничка середньої ланки (пошта, газовня, освіта, податкова...) і порівняти офіційні доходи з тим майновим станом, що є в дійсності, то їх практично всіх можна припроваджувати до в'язниць. Згідні?
А ті щасливі власники нових автомобілів на машину назбирали кошти. То смішно слухати їх "плач Ярославни" про високі штрафи. Ще раз буду стверджувати, що штрафи - це не послуга. Це покарання. А покарання немає жодної прив'язки до середньої зарплати. Тільки такими жорсткими методами можна виправити цю ситуацію на дорогах. В війні в Афганістані загинуло 7 тис солдат, це за 10 років. А скільки в рік людей гине на дорогах? Ситуація просто катастрофічна. Якби Ви, Zori___ , приїхали зараз в Україну, то просто фізично не змогли би їздити по місцевих дорогах з американськими навичками. До речі, волонтерам Корпусу Миру в Україні заборонено їздити за кермом! Це про щось та говорить.
А те, що ситуацію з високими штрафами наша рідна і корумпована міліція використовує не належним чином - це вже біда нашого хворого не перший рік суспільства. І дуже добре, що є такі люди, як bigfan, які не дають наплювати собі в тарілку з борщем, що можуть боротись із свавіллям корупції. Честь і хвала таким людям!
Правильно, у всьому має бути здоровий баланс. Але як вписати в цей баланс таку річ, що в дорогами Тернопільщини бігають такі ж само дорогі автомобілі у великій кількості як в багатих передмісцях Чікаго, Нью-Йорка, Лос-Анжелеса? Лексусом в Україні нікого не здивуєш. І це при низьких заробітках! Де тут фарисейство? Де правда?
Цитата
 
 
-1 #7 Zori__ 16.08.2009, 20:17
Terry, хіба вам не відомо, що в Тернопільській області дуже занижині заробітні платні? Я просто не знаю, як ті бідні люди дають собі раду. І не кожний водій може позволити собі розкішний автомобіль. Я не заперечою існування штрафів, але у всьому моє бути здоровий баланс...
Тому не розумію іронії у ваших словах.
Цитата
 
 
+1 #6 terry_usa 16.08.2009, 19:47
Штраф - це покарання, а не послуга. Тому не варта якось порівнювати штрафи до зарплат. Покарання має бути суворим, тобто штрафи мають бути відчутними, щоб порушник мав добре почесати свою "рєпу" перед тим як в слідуючий раз порушити правила дорожнього руху. Чомусь всі плачуться на великі штрафи. Але ніхто не плачеться, що куплена машина така дорога, що в Штатах така машина коштує в два рази менше, що зарплата така мала в порівнянні з ціною машиною... Якщо нема грошей на штрафи, страхівку, бензин, то не варта було купувати автомобіль. Хто купує яхту, той не питається про сезонну ціну стоянки.
Цитата
 
 
-1 #5 Zori__ 16.08.2009, 19:14
Кожний водій , сідаючи за кермо, несе відповідальнісь ть за безпеку на дорозі. Тому необхідно строго дотримуватися правил дорожнього руху. Проте про ту "дідовщину", що створили дайішники ходять справжні легенди. Скільки можна терпіти?
Аналогічна ситуація сталася з моїм братом в Тернополі кілька тижднів тому. Міліціонер нахабно дав штраф за порушення, якого не було. І щоб оплатити той штраф мала піти майже вся місячна заробітня плата. Брат принципово відмовився давати хабара і взяв того дайішника до суду. Все закінчилося добре, от тільки нервів багато пішло.
Вigfan, шаную вас, що ви відстояли свої права. Коли кожний із нас так поступить, то корупція в Дайі просто не зможе існувати.
Цитата
 

Додати коментар

Захисний код
Оновити