Копичинці - інформаційно-розважальний портал міста

Хто на сайті?

На даний момент 47 гостей на сайті

Реклама

Що ж ми за люди такі?

От навіщо руйнувати? Хіба комусь мішало? Як завжди робимо, а потім кажемо які ж ми всі погані, не європейці і т.д. А як пояснити, те що стояла собі дошка оголошень котру зробили до виборів (але яка зрештою різниця)? Так от, її вже тепер немає. Якісь, вибачте на слові, придурки постарались.

Спочатку виломали одну штахету, впринципі естетичний вигляд вона втратила, але принаймі вчепити якусь афішу можна було. А тепер - один кістяк і той майже в горизонтальному положенні. Що ж, якщо у вас тепер пропаде собака, чи ви захочете щось продати чи організувати якусь подію, то в місті фактично не існує спеціального місця для цього :( Як на мене то твереза людина такого не зробила б, тим більше поломка співпала в часі із святкуванням Дня Армії учнями шкіл. Це так, припущення і натяк.

 

Може давайте нарешті щось збудуємо, а не руйнуватимемо

Спонсор допису: Цікавитесь сучасною модою та бажаєте стильно виглядати? Тоді варто найти брендовые женские туфли і радіти


Коментарі:

Коментарі  

 
#23 Zori__ 11.12.2010, 01:41
Цитую СВ1Й:
У сусiднiй Словачиннi за таке хамство батькам цiєї підірваної дитини обійшлося б у пять прожиткових мінімумів а це небагато 3 000 евро!вони б ним дома не натішились!

Ті діти навіть не уявляють собі скільки треба віддати праці, щоб одержати ті гроші. Тому їм так легко щось понищити.

Цитую Петросян:
блін, можна за такі правопорушення давати громадські роботи а коли наступний раз таке повториться, то штраф батькам.

Погоджуюся.
Цитата
 
 
#22 Сіра Потвора 09.12.2010, 11:02
Цитую Петросян:
блін, можна за такі правопорушення давати громадські роботи а коли наступний раз таке повториться, то штраф батькам.


спс, Кеп.

почитай КУпАп, там якраз такі санкції і передбачені.)))
Цитата
 
 
+2 #21 Polaris 08.12.2010, 23:11
За Польщі на Котівці охорона порядку відбувалася так:
На село був один жандарм і два дружинники з місцевих мешканців. Дружинниками були дорослі чоловіки по черзі від кожного двору. Їм передавався спеціальний нагай і вони ходили цілу ніч пантрувати вулиці. Для контролю вночі жандарм в певний час давав свисток і обоє повинні були за 5хв. з'явитися у визначеному місці.

Можна собі уявити скільки жандармів було в цей час в Копичинцях.
Цитата
 
 
+1 #20 Tar.ko 08.12.2010, 21:11
Цитую Петросян:
блін, можна за такі правопорушення давати громадські роботи а коли наступний раз таке повториться, то штраф батькам.

ого...Петросян перший раз не запетросянив :lol:
Цитую покупець:
Zori__, агов, яка міська рада? що зробить один дільничний інспектор проти зграї п"яних підлітків? наб"є по дупі? та він по крижах більше заробить! та й не думаю, що якби вам платили біля 1000 грн в місяць, то ви б добросовісно захищали честь мундира. а міська рада не збільшить кількості міліціонерів, бо хто ж їм зарплату платитиме? і де ви чули про волонтерські патрулі? в юесей? спустіться з небес! сумніваюся, що хтось добровільно і БЕЗКОШТОВНО згодиться витрачати свій вільний час на боротьбу з пияцтвом серед молоді. це як боротися з вітряками. тут справа у вихованні. чомусь Тризуб, Дьома, Пашко і їм подібні не йдуть ламати дошки оголошень.

ви праві справа у вихованні, але якщо б в нас був відповідний дільничий був би і порядок_
а щодо"сам по крижах заробить"...за це є стаття і санкція за неї досить не хила....нехай хтось попробує_
Цитата
 
 
+1 #19 Тризуб 08.12.2010, 19:32
Цитую Тризуб:
Цитую Zori__:
Як в Копичинцях з службою міліції? Хоть є дільничі, що стежать за порядком міста круглодобово? Чи далі, хто хоче - те і робить?
Вже колись так було, що хтось поломав баскитбольне кільце...

Дільничний є, але його "нагляд" закінчується з закінченням робочого часу:( А так то творить хто що хоче.
Пане Тарасе, чи є можливісьть підняти питання в міській раді про контроль над випивкою серед неповнолітніх в Копичинцях ? Адже, саме одні із тих, які споживають алкоголь у ранньому віці ризикують захворіти на алкоголізм. Можливо, для цього збільшити число правоохоронців в місті або призначити патрулі волoнтерів?...

В четвер на сесії міської ради ми це питання будемо розглядати (є вже проект відповідного рішення, якщо його приймуть то можливо оприлюднемо на цьому сайті)
А щодо питання про збільшення числа правоохоронців і покращення їхньої роботи, то це слід вирішуввати на набагато вищому рівні аніж Копичинецька міська рада.
Цитата
 
 
#18 Сіра Потвора 08.12.2010, 19:06
Цитую bigfan:
Цитую Zori__:
Як в Копичинцях з службою міліції? Хоть є дільничі, що стежать за порядком міста круглодобово? Чи далі, хто хоче - те і робить?
Вже колись так було, що хтось поломав баскитбольне кільце...

Міліція не допоможе, то треба хоч раз зробити самосуд

Цитую Тризуб:
Цитую bigfan:
Цитую Zori__:
Як в Копичинцях з службою міліції? Хоть є дільничі, що стежать за порядком міста круглодобово? Чи далі, хто хоче - те і робить?
Вже колись так було, що хтось поломав баскитбольне кільце...

Міліція не допоможе, то треба хоч раз зробити самосуд

Погоджуюся!



і сісти...))))
Цитата
 
 
+1 #17 Петросян 08.12.2010, 15:29
блін, можна за такі правопорушення давати громадські роботи а коли наступний раз таке повториться, то штраф батькам.
Цитата
 
 
+3 #16 СВ1Й 08.12.2010, 14:55
У сусiднiй Словачиннi за таке хамство батькам цiєї підірваної дитини обійшлося б у пять прожиткових мінімумів а це небагато 3 000 евро!вони б ним дома не натішились!
Цитата
 
 
+2 #15 покупець 08.12.2010, 11:24
Zori__, агов, яка міська рада? що зробить один дільничний інспектор проти зграї п"яних підлітків? наб"є по дупі? та він по крижах більше заробить! та й не думаю, що якби вам платили біля 1000 грн в місяць, то ви б добросовісно захищали честь мундира. а міська рада не збільшить кількості міліціонерів, бо хто ж їм зарплату платитиме? і де ви чули про волонтерські патрулі? в юесей? спустіться з небес! сумніваюся, що хтось добровільно і БЕЗКОШТОВНО згодиться витрачати свій вільний час на боротьбу з пияцтвом серед молоді. це як боротися з вітряками. тут справа у вихованні. чомусь Тризуб, Дьома, Пашко і їм подібні не йдуть ламати дошки оголошень.
Цитата
 
 
+1 #14 Zori__ 08.12.2010, 02:44
Tar.ko, Bigfan, шкода, що в міліції попсули собі авторитет серед народу. От, коли б оті шибиники знали, що за вандалізм державної і чиїсь приватної власності у них будуть великі проблеми з правоохоронними органами, цього не було б. А також продавці алкоголю не рішалися б споювати молодь.

Цитую Тризуб:
Цитую Zori__:
Як в Копичинцях з службою міліції? Хоть є дільничі, що стежать за порядком міста круглодобово? Чи далі, хто хоче - те і робить?
Вже колись так було, що хтось поломав баскитбольне кільце...

Дільничний є, але його "нагляд" закінчується з закінченням робочого часу:( А так то творить хто що хоче....

Пане Тарасе, чи є можливісьть підняти питання в міській раді про контроль над випивкою серед неповнолітніх в Копичинцях ? Адже, саме одні із тих, які споживають алкоголь у ранньому віці ризикують захворіти на алкоголізм. Можливо, для цього збільшити число правоохоронців в місті або призначити патрулі волoнтерів?

Цитую pashko:
Пишіть інформацію на пляшках від пива-водки і пачках сємочок, тоді бикота буде більш обізнана в житті міста)

Прикольно :lol: , але і це метод.

Петросян, :lol: .
Цитата
 

Додати коментар

Захисний код
Оновити

 
Воздушный компрессор cosmos 243 цена www.compressor-rnd.ru.