Копичинці - інформаційно-розважальний портал міста

Хто на сайті?

На даний момент 134 гостей на сайті

Реклама

Палає парк, а парк палає…

smm001.jpgНа щастя, це не пожежа. Але і щастя тут мало, адже міський парк над озером задихається в диму. "Горить затхле торішнє листя та побутові відходи, яких розкидано копичанами чи не на кожному квадратному метрі. Від дикого смороду, що простягнувся від Люрдської каплиці і мало не до вулиці Паркової, важко пройти повз, а в людей болить голова. А тут ще й заступник міського голови для кращого відчуття «чистоти і порядку» застосував дизпаливо, аби краще згоріло..."  - повідомили kopychyntsi.com.ua обурені копичани сьогодні, 1 квітня.

У всіх цивілізованих державах бюджети маленьких і не тільки міст передбачають гроші на утилізацію сміття та очистку території. Не є винятком і Україна, правда тут вкладені гроші вже звикли рухатися у протилежному до записаного у документах напрямку. У нас все просто: або використовують безоплатну силу, або не прибирають взагалі. 

 

smm002.jpg

 

... а попри ті вогнища, горять і наші голови. Попри халатність керівництва, яка вже не зрозуміло куди рухається, болять наші душі. Замість того, щоб вивезти сміття, влада застосовує безоплатну силу у вигляді школярів двох шкіл , тим самим наражаючи наше світле майбутнє на небезпеку (і куди тут дивиться дирекція школи, батьки???).

 

Хіба ніхто з інтелігенції міста, яка насправді тільки так себе позиціонує, не знає, що СПАЛЕННЯ ЛИСТЯ ЗАГРОЖУЄ ХВОРОБАМИ. А міська рада має задуматися і над тим, що спалення листя загрожує і штрафом. Підпаливши навіть на власному подвір'ї купку опалого листя, можна заплатити штраф до 170 гривень. Розведення вогнищ із сухого листя чи сміття є порушенням закону


Найбільша проблема, за словами екологів, не у прагненні зекономити на вивезенні листя, а у психології наших людей. Адже порушники шкодять насамперед власному здоров'ю.
Дим від листя є небезпечнішим за інші види диму. Річ у тому, що зелені насадження є не лише легенями планети, вони ще й виконують роль біологічного фільтра, очищуючи повітря. Ніби фільтрувальний папір, вони затримують на собі величезну кількість забруднень - це і свинець, і сірка, і токсичні метали та інші шкідливі сполуки. Завдяки фільтруючій здатності рослин вміст отруйних речовин у повітрі знижується.

smm003.jpg

 

Спалюючи опале листя, ми за лічені години випускаємо «на волю» увесь бруд і отруту, які рослина накопичувала впродовж багатьох місяців. А якщо дерева ростуть поблизу доріг - дим містить ще й важкі метали.


За самовільне випалювання сухої природної рослинності та її залишків громадянам загрожує штраф у розмірі від 5 до 10 неоподатковуваних мінімумів з доходів громадян (НПДГ становить 17 гривень), посадовим особам - від 50 до 70 НПДГ. Якщо «димову завісу» влаштували на території об'єктів природного заповідного фонду, сума покарання зростає приблизно удвічі.


Штрафувати «підпалювачів» мають право адмінкомісії при міській та районних радах, санепідемстанція, держекоінспекція. Ті, хто став свідками спалення листя чи сміття, можуть поскаржитися екологам за телефоном довіри в
(0372) 55-90-92.

Спонсор допису: Цікавитесь гарними речами? Для вас є Большой выбор бижутерии, брошей,зажимов для платка за доступною ціною та будь-який смак


Коментарі:

Коментарі  

 
+1 #21 pashko 04.04.2009, 21:18
Цитую Tar.ko:
палає парк, а парк палає..."2"

У четвер, як ви всі знаєте, учні першої школи ходили прибирати парк біля стадіона.
Із роботою впорались навпрочуд швидко, так що в 2 годині в там вже нікого не було, окрім декілька десятків купок згомадженого листя, гіллячок і побутового сміття.

Мене, особисто, не перестає дивувати відсутність людяності, порядку і вихованості деяких наших мешканців. Мені не вкладається в голові, що за людина може викинути в парку памперси та інші предмети особистої гігієни? Хто може понестти сміття із дому і викинути в такому місці??? Цим людям необхідна допомога лікаря,психіатра, як мінімум.Невже так важко вивезти це на смітник? Довго ще ми будемо жити за принципом: що за плотом, то не моє і мене не хвилює?

Необхідно вживати, якихось заходів. Поставити такий штраф, що після його оплати їй би не піднеслася рука викинути, навіть, один папірчик на землю.

І ще, деякий час назад проводилась чистка дерев, було зрізано близько десятка вишень та інших порід деревини і замість того, щоб їх вивезти на сітник, їх акуратно поскладали :-* . Одразу появилося запитання до влади:"Чим ви займаєтесь? Ви хвалились скільки камазів сміття було вивезено, тоді в чому проблема, важко вивезти ще один, чи ви чекаєте, щоб воно перегнило? :-* Так для вас, напевно, це зручніше, і кошти не треба витрачати;-)?!

І на кінець, учні прибирали ще в четвер, сьогодні субота, а більша половина сміття ще стоять ;-)молодці(щоб прояснити ситуацію для читачів я розповім:в четвер було спалино декілька купок, в пятницю також із десяток, а решту залишили вітру??! ;-)МОЛОДЦІ пра?! Нема слів). На що ви чекаєте, щоб воно розлетілося по цілому парку, тоді для чого ми прибирали????! Чи ви просто, може, хочете дати людям добре надихатись димом?! Спалюючи потрошки. Хто не встиг цього зробити позавчора і вчора, не переживайте ввас ще буде така можливість ;-) !!! ООО, і не забудьте за це подякувати владі, ну і меру також, адже він унас такий господар.


Тар.ко, ти ж сам переконався, що сміття викидають усі без винятку, не тільки діти-школярі (памперси, як наочний приклад, бо ж не самі немовлята їх відносять у парк). Ініціативу прибирати учнями, якщо вони НЕ проти, повністю підтримую. Місту треба допомагати. В школі завжди охоче йщов в парк. Зате я проти спалювання сміття і листя, бо це загроза екології. Можливо, в Копичинцях мало відчуваються наслідки, але більшість болячок у людей виникають зокрема внаслідок брудної річки, самовільного спалення листя, стихійних сміттєзвализ і так далі. Кажеш, люди не мають совісті? Пам*ятай, що більшість людей у місті ще пам*ятають устрій радянського союзу, де все було зручно. Тепер же в нас нема нічого. Тож і психологія в людей відповідна: нема смітників - то викидаємо прямо під ноги. Хіба ж не так?
Цитата
 
 
#20 Zori__ 04.04.2009, 03:16
Tar.ko, підтримую вашу ідею про штрафування. Тоді люди перестануть смітити, а у міської влади з'являться кошти, щоб подбати за сміття.
Цитата
 
 
+3 #19 Tar.ko 04.04.2009, 02:37
палає парк, а парк палає..."2"

У четвер, як ви всі знаєте, учні першої школи ходили прибирати парк біля стадіона.
Із роботою впорались навпрочуд швидко, так що в 2 годині в там вже нікого не було, окрім декілька десятків купок згомадженого листя, гіллячок і побутового сміття.

Мене, особисто, не перестає дивувати відсутність людяності, порядку і вихованості деяких наших мешканців. Мені не вкладається в голові, що за людина може викинути в парку памперси та інші предмети особистої гігієни? Хто може понестти сміття із дому і викинути в такому місці??? Цим людям необхідна допомога лікаря,психіатр а, як мінімум.Невже так важко вивезти це на смітник? Довго ще ми будемо жити за принципом: що за плотом, то не моє і мене не хвилює?

Необхідно вживати, якихось заходів. Поставити такий штраф, що після його оплати їй би не піднеслася рука викинути, навіть, один папірчик на землю.

І ще, деякий час назад проводилась чистка дерев, було зрізано близько десятка вишень та інших порід деревини і замість того, щоб їх вивезти на сітник, їх акуратно поскладали :-* . Одразу появилося запитання до влади:"Чим ви займаєтесь? Ви хвалились скільки камазів сміття було вивезено, тоді в чому проблема, важко вивезти ще один, чи ви чекаєте, щоб воно перегнило? :-* Так для вас, напевно, це зручніше, і кошти не треба витрачати;-)?!

І на кінець, учні прибирали ще в четвер, сьогодні субота, а більша половина сміття ще стоять ;-)молодці(щоб прояснити ситуацію для читачів я розповім:в четвер було спалино декілька купок, в пятницю також із десяток, а решту залишили вітру??! ;-)МОЛОДЦІ пра?! Нема слів). На що ви чекаєте, щоб воно розлетілося по цілому парку, тоді для чого ми прибирали????! Чи ви просто, може, хочете дати людям добре надихатись димом?! Спалюючи потрошки. Хто не встиг цього зробити позавчора і вчора, не переживайте ввас ще буде така можливість ;-) !!! ООО, і не забудьте за це подякувати владі, ну і меру також, адже він унас такий господар.
Цитата
 
 
#18 bigfan 02.04.2009, 15:57
Підтримую Тар.ко та Бодика. Думаю близько 70% сміття в парках появляється з вини саме школярів, тому чим частіше вони там будуть прибирати, тим менше смітитимуть, та даватимуть зауваження іншим. Інше діло спалення трудів їхньої діяльності. Це справді дуже шкідливо, і раз школа вже доклалася до прибирання, то міська влада повинна була б хоч вивезти листя. На багатолітній практиці пам’ятаю як довго ще може стояти згромаджене школярами сміття, але спалення не є правильним виходом.
Цитата
 
 
#17 pashko 02.04.2009, 12:43
Цитую О.К!:
Пашко, коли ти все це фотографував? Я також там був, але тебе не бачив. :-) А, взагалі, мені здається, що до Пасхи в парку буде стільки сміття, скільки було до того! Добре, що хоч листя спалили. Міг би ще щось додати, але немає настрою, бо Україна програла Англії.


Я в Києві :) Фото передали розлючені старші копичани і сказали що взагалі трапилось. Читайте уважно початок статті.

Сміття, звісно, буде ще більше. Бо прийшла весна і молоді значно побільшає в парках. Тим паче, що сміття під снігов вже не ховатиметься. Не прибирати треба, а не смітити. От і все... а за футбол таки образливо, хоча й грали наші ніяко...

Цитую Zori__:
Полягаючи на факти, можна прийти до висновку: ні міська влада, ні дирекції двох шкіл - не дбають про безпеку, здоров'я та права дітей Копичинців.


Тю, які права? Такого в школі навіть не вчать.

Цитую Boduk:
До чого тут СРСР? Ідея досить хороша. Учні знають, яка це праця - прибирання, тому й не смітять (за вийнятком небагатьох).
Нє, народ, давайте не будемо сидіти на м`яких місцях і вписувати розумніші одна за одну репліки. Пішли прибирати місто! З ради толку ніякого й так. А далі на місці вирішимо, як буде найбезпечніше для здоров`я і природи, позбутися відходів. Не будьмо такими байдужими, як наша влада!


Прибирати, це без сумніву, кльово. Палити сміття - це вже небазпечно.
Цитата
 
 
#16 Zori__ 02.04.2009, 03:53
Тar.ko, мене тішить, що ви такий добрий господар.
Цитата
 
 
#15 Tar.ko 02.04.2009, 03:50
Цитую Zori__:
Експлуатація дитячої праці. Матер'ял для "HUMAN RIGHTS WATCH".

Яка тут експлаутація??? я завтра йду, і зовсім не хочу відкосити, тому що на наступний тиждень я захочу піти туди погуляти і там буде чисто і я не буду шпортатись за бутилки, і різні пакетики не будуть псувати вигляд парку.

Ми стремимося в Європу, але нам не треба хапатися за всьо, що там є і впроваджувати тут. Це приведе до краху нашої національності і злиття української нації із світовою, чого не можна допустити.

Цитую Zori__:
Tar.ko, розумію вашу позицію, але то не був просто "суботник".

Я також розумію, що ви хочите сказати, але я всеодно не бачу ніякої експлуатації в цьому 8) .
Цитата
 
 
#14 Zori__ 02.04.2009, 03:47
Tar.ko, розумію вашу позицію, але то не був просто "суботник".
Цитата
 
 
#13 Tar.ko 02.04.2009, 03:32
Цитую Boduk:
До чого тут СРСР? Ідея досить хороша. Учні знають, яка це праця - прибирання, тому й не смітять (за вийнятком небагатьох).
Нє, народ, давайте не будемо сидіти на м`яких місцях і вписувати розумніші одна за одну репліки. Пішли прибирати місто! З ради толку ніякого й так. А далі на місці вирішимо, як буде найбезпечніше для здоров`я і природи, позбутися відходів. Не будьмо такими байдужими, як наша влада!

Повністю пітримую Бодика, не можна просто спотерігати і нічого не робити, тільки так, інколи, критикувати владу.

Ми всі є мешканцями міста і нема нічого поганого, якщо два рази на рік піти в парк і поприбирати ;-) Невже це так важко????

І взагалі, я є прихильником відновлення, загальних міських суботників, тому що МР і справді не взмозі прибрати все місто самотушки, а житти в смітнику, мені здається нікому не хочиться.

Цитую Zori__:
Boduk, такого не роблять в цивілізованих країнах.

ЗОРІ, а хіба всьо, що робляьт в "цилівізованих" країнах є правильним??? :-*
За часів РАД. союзу також було багато позитивних моментів і ми не маємо права їх забувати або відкидати!!!
Цитата
 
 
#12 Boduk 02.04.2009, 02:46
А хто сказав, що ми цивілізовані? Нам можна!
Цитата
 

Додати коментар

Захисний код
Оновити