Копичинці - інформаційно-розважальний портал міста

Хто на сайті?

На даний момент 131 гостей на сайті

Реклама

Обличчям чи все ж спиною?!..

a_eb70ca7f.jpgЯкщо ви помітили у соціальних мережах аватарки із зображенням спини або статус в ICQ «Я повернувся до влади спиною» - не дивуйтеся. Таким чином вже більше тижня триває та набирає обертів Всеукраїнський флешпротестмоб «Повернись до влади спиною». Протест бездумності та егоїзму українських політиків.

 

Завтра, 18 грудня, відбудеться основна акція протесту. Всі учасники зберуться разом та прийдуть до обласних, районних, міських адміністрацій та рад, які уособлюють владу нашої держави, та рівно о 15год… повернуться до них спиною. Ось одне із пояснень, чому молодь протестує проти влади: «Щороку українці пожинають плоди криз породжених українськими політиками. В очах громадян Росії, Польщі, Франції, Німеччини, США, Білорусі чи будь-якої іншої країни, завдяки нашим високообдарованим політикам, Україна - осередок нестабільності в Європі і зона потенційних небезпек для регіону і всього світу. Українські політики не розбудували сильної незалежної держави, і, навіть, змарнували шанс стати частиною коаліцій розвинених країн. Вони щодня докладали зусиль до того, щоб наша держава замикала списки країн за рівнем розвитку, захищеності громадянина, його майбутнього і опинялася на перших місцях за рівнем корупції, бідності та поширенням страшних хвороб. Сьогодні ж, коли Україні найбільш було б потрібно подолати наслідки фінансово-економічної кризи, політики й надалі бавляться в пісочницю: знімають та обирають спікерів, руйнують та створюють коаліції, призначають та відміняють чергові позачергові вибори. Всі міжнародні інституції, рівно як і національні експерти, в один голос заявляють: «Україна найбільш постраждає від кризи». Для нас це означає єдине – масові звільнення, зубожіння, втрата наших можливостей та перспектив для нашої країни.» Що ж, мабуть, нічого дивного у такому ставленні немає. Наша влада звикла безкарно брехати нам у вічі, і навіть, обернувшись, ми не застраховані від удару чи пострілу у спину. Вчора ми їх підтримували, подавали їм руку допомоги та ступали крок назустріч. Сьогодні ж, мабуть, настав час повернутись до них спиною. І йти своїм шляхом. Шляхом розвитку нашої нації, шляхом прогресу та руху вперед, навіть якщо він відмінний від непевної дороги влади. Кожен з нас вкладає свою цеглину у розбудову своєї країни. «Україна починається з тебе», - золоті слова! І нехай для когось такого роду акції - це марна трата часу, дитяча гра чи спосіб виставити напоказ свою лжепатріотичність. Та сидіти, склавши руки, і чекати, що, можливо, хтось та й колись прийде та й щось-таки змінить – не вихід. Ми звикли мовчати, терпіти та нарікати, слухати «рожеві сиропи», захлинатися ними і продовжувати жити у бруді. Чи наша історія ще нічого нас не навчила, чи то нам просто легше терпіти, опустивши голову?! Залишився ще один вихід, що здатний нас врятувати – це наша Єдність. І, можливо, така акція стане першим кроком, своєрідною репетицією, уроком, який навчить нас об’єднуватись та боротись разом. Щоб там хто не казав, а молодь – не байдужа, вона прагне кращого життя, вчиться працювати пліч-о-пліч та відстоювати свої права на краще життя. І навіть, якщо ви не вважаєте правильним та доцільним змінювати аватари, статуси і йти до будівель влади, щоб показати їм свою спину, але ваше серце сповнене бажанням не мовчати і боротися – тоді ми разом і ми єдині. «Рабів до Раю не пускають» чи не так?! А ми вже маємо досить великий і несолодкий досвід того, що ніяка влада не звикла чесно працювати, виконувати свої обіцянки та вести країну до заможнішого життя. Залишається надія лише на самих себе. Не підтримуєте таких дій? Чи, можливо, вас все влаштовує? Пропонуйте свої ідеї покращення життя у місті, а, отже, і в нашій державі, давайте обговорювати пропозиції і головне – втілювати їх в життя. Бо ж хто, як не ми, і коли, як не зараз?! ;)

Спонсор допису: Цікавитесь цікавими особами та персоналіями? Тоді вас може зацікавити роман кретчак - логістичний ринок, фото, соціальні мережі


Коментарі:

Коментарі  

 
#14 Емілі 25.12.2008, 19:22
terry_usa, спасибі, схожої відповіді і очікувала. Це все неоднозначно, і можна над кожною з тез сперечатися, але в продовженні дискусії не бачу сенсу. В нас кожен бореться чи ні таким шляхом, який бачить правильним і дієвим, і як може. То був перший крок в об*єднанні молоді і деяких МГО. Вдалий чи ні - час покаже. Він не останній, і, надіюсь, найменш беззубий. :-) Та як би там не було, це краще, аніж нічого. Я ж підтримаю будь-яку наступну діяльність, якщо вона буде обдуманою і матиме якісь шанси принести позитивні зміни.
Цитата
 
 
#13 terry_usa 22.12.2008, 03:21
Emili, в якому світі живемо? Чи не читаєш, що в світі робиться? Навіть в придушеній Дімо-кратії Росії народ піднімає бунт - то марші незгідних, то бунти на Далекому Сході! Протест має бути чітко вираженим. Тобі би сподобалось, якби твій хлопець свою симпатію до тебе проявляв у дивній, не зрозумілій формі - то прийде на побачення в одній футболці в сильний мороз, чи виваляний у пір'я? Є якесь недовольство - то його треба проявляти у чіткій формі, а не спини показувати. Є якісь підозри, що чиновник бере на лапу - йди за міченими баксами в СБУ, вони допоможуть. Не давати гаїшникам взятки, не переплачувати за вигадані послуги, як показав bigfun. Це є прояв супротиву насильству влади. Все має бути, звичайно, в рамках закону. Сплати спочатку податок, а потім маєш моральне право цікавитись у влади:"Ну, мої дорогенькі, покажіть, куди пішли мої грошики?" Різні абстраговані форми протесту мають один результат - таку ж абстраговану відповідь. Як ви думаєте, яка буде відповідь можновладців на показ спини багатьох людей? НІЯКА! Бо нема конкретного питання - буде так, якщо не буде так. Є старе прислів'я - двері відкривають тому, хто стукає в ті ж двері. Хіба демонстрація спин є тим стуканням у двері, сильним стуканням, можливо, і ногами? А згуртовування молоді в таких акціях показу тильної сторони тіл є аналогічним приналежності, скажімо, до мережі Київстару, чи Лайфу, тобто нічого не говорить. Хочете показати своє "Фе", то треба це показувати у доступній і чіткій формі, а не Езоповою мовою!..
Цитата
 
 
#12 Емілі 21.12.2008, 23:21
Цитую terry_usa:
Я до того вів, що такі беззубі акції ні юо чого не приводять. Протест він на то і протест, що він має бути гострим, активним. А не спини чи голі сраки показувати. Уяви себе на місці того держслужбовця, який дивиться з поверха у вікно на ту "акцію". Що в тебе викличе така акція - тільки сміх і кпини. Нічого більше. Бо людина, яка вважає за норму брати на лапу і т.п., вже давно навчилася плювати на нас з висоти того поверху. Він і ті беззубі акції буде мати в носі. А після акції лише організатори будуть вечером при пиві розказувати один одному, які вони смілі, бо показали спину начальникам. То все дитячі забави! Подивіться навкруги, самі бачите, як було у Франції, як в сусідній Польщі, та навіть в Греції. Люди ТРЕРДО і ЖОРСТКО протестують проти зневаги їх прав. Інакшого виходу нема.

Ще організовуючи акцію було чітко зрозуміло, що владі буде в носі те, що до них хтось там, біля їхніх лексусів стоїть спиною. Мета, на мою думку, полягала не в тому, щоб хтось на кілька поверхів вище, віднайшов совість і покаявся - то з сфери фантастики, а в тому, що ті діти, молодь, беззубі активісти (чи як би їх не називали) вчились об*єднуватись навколо ідеї. І таки знайшли однодумців і в Харкові, і у Львові, і почали гуртуватись навколо молодіжних чи громадських організацій, і не обговорювали дії за пивом, а складали план майбутніх дій. Чи краще б було, якби та молодь так само розчарувалась і відвернулась спиною вже до себе?! І врешті, якби владі все вже так було байдуже, вони не починали б шукати організаторів різними дикими способами. Потрібні радикальніші дії - повністю погоджуюсь. То ж дайте хоча б одну змістовну пораду ЯК молодь чи молодіжна організація може своїми силами протестувати і щось змінювати.
Цитата
 
 
#11 Тризуб 20.12.2008, 12:40
terry_usa "А тут треба гарувати не по дитячому в чужій країні з чужою мовою і звичаями, щоб якось утримати сім'ю, яку не бачиш роками, хіба через Скайп (пора вже Скайпу пам'ятник поставити!). За кордоном гроші не валяються, як осінні листочки. Їх треба заробляти."
Ну якщо там так погано, то приїзди в Україну.

В мене є бажання побачити досвід -"Протест він на то і протест, що він має бути гострим, активним"
"Люди ТРЕРДО і ЖОРСТКО протестують проти зневаги їх прав. Інакшого виходу нема" з цим повністю погоджуюся, я буду радий навчитися організовуватьи і проводити такі акції...
Цитата
 
 
#10 Крихта 20.12.2008, 05:03
terry, Тризуб пива не вживає :roll:

а загалом згідна з попереднім постом. додати не маю чого)
Цитата
 
 
#9 terry_usa 20.12.2008, 03:59
Я на такій самій відстані від дому, як і ти, Тризубе! Я до того вів, що такі беззубі акції ні юо чого не приводять. Протест він на то і протест, що він має бути гострим, активним. А не спини чи голі сраки показувати. Уяви себе на місці того держслужбовця, який дивиться з поверха у вікно на ту "акцію". Що в тебе викличе така акція - тільки сміх і кпини. Нічого більше. Бо людина, яка вважає за норму брати на лапу і т.п., вже давно навчилася плювати на нас з висоти того поверху. Він і ті беззубі акції буде мати в носі. А після акції лише організатори будуть вечером при пиві розказувати один одному, які вони смілі, бо показали спину начальникам. То все дитячі забави! Подивіться навкруги, самі бачите, як було у Франції, як в сусідній Польщі, та навіть в Греції. Люди ТРЕРДО і ЖОРСТКО протестують проти зневаги їх прав. Інакшого виходу нема.
Ще раз розкажу тобі особисто, Тризубе, що люди-заробітчан и значно в гіршій ситуації, ніж ти. Ти вдома, п'єш "Микулинецьке". А тут треба гарувати не по дитячому в чужій країні з чужою мовою і звичаями, щоб якось утримати сім'ю, яку не бачиш роками, хіба через Скайп (пора вже Скайпу пам'ятник поставити!). За кордоном гроші не валяються, як осінні листочки. Їх треба заробляти. А ти готовий працювати 10-12 годин з невеликою перервою на ланч, який приносиш з собою і не чекає, поки хазяйка не зробить обід, налиє 50 гр? Ти готовий вкласти в свою роботу, закупивши усі матеріали самому, не чекаючи, поки хазяйка не привезе з магазину шурупи. Якщо готовий, то приїжджай до нас, тобі покажуть, як треба працювати - швидко і ефективно, якісно і чисто! А те, що заробітчани в інших країнах, де існує лад, і люди це бачать, хочуть поділитися їх досвідом, щоб ми вдома не тинялись як сліпі котята. А за те ми отримуємо такі слова:"Приїдь і покажіть". Я приїду, досить скоро. Але це не буде означати, що до тебе дійде той чужий досвід, якщо в тебе нема простої банальної цікавості, дійсного бажання змін, лише позерство і несприйняття чужої думки. Я ясно пояснився, Тризубе?
І ще дві цифирки для роздумів. Металургія дала країні 48 мільярдів доларів (це разом з усіма витратами і т.п.) З-за кордону від заробітчан надійшло 40 мільярдів доларів (це без жодних вкладень держави, яка взагалі палець об палець не вдарила для цього) Це щось тобі говорить? Так що думай, перше, ніж щось маєш дурне сказати, і аналізуй те що пишуть газети і інтернет, бо це не є істина в останній редакції.
Цитата
 
 
#8 Тризуб 20.12.2008, 02:04
"Тризубе, не кричи. Думаю, досвідчений террі знає, що пише. А те, що він закордоном - життєва необхідність, залежна від теперішнього часу і його, вважаю, суто інтелектуальних потреб. Будуть в тебе, Тризубе, свої діти і жага до НОРМАЛЬНОГО життя - тоді примкнеш язика." в мене жага до нормальноо життя ТУТ і ЗАРАЗ. І на відстанні дуже легко когось повчати.
Цитата
 
 
#7 Емілі 20.12.2008, 01:30
Цитую Pashko:


Ну а стосовно акції протесту?
Ви не подумали, що та акція може піти комусь на руку??? Приміром, на якусь купку олігархів, що підплатили журналістам. Так-так! Така в нас політика. Згадайте тільки "смерть" Гії Гонзадзе, на якому спекулюють й досі. А він, виявляєтся, живий. Зробив пластичну операцію, змінив паспортні дані і спокійно живе на великі бабки (здогадайтеся від кого) в Штатах і горя не знає :)


Ні, не ті масштаби. Не та організація. І не ті мотиви. Запрошували їх на акцію не владні структури. Їм такого піару не потрібно. А організаторам - тим більше. Та менше з тим, то були дрібні неприємні враження від поведінки обмежених фотографів. Більш цікаво почути пропозиції ;-)
Цитата
 
 
#6 pashko 20.12.2008, 01:00
Цитую Тризуб:
а які люди??? Цитую terry_usa:
Які люди, такі і акції протесту... Не серйозно...


сидіти закордоном і розказувати шо ви то не так робите, ви то не так кажите.
terry_usa та приїдьте і покажіть!!!


Тризубе, не кричи. Думаю, досвідчений террі знає, що пише. А те, що він закордоном - життєва необхідність, залежна від теперішнього часу і його, вважаю, суто інтелектуальних потреб. Будуть в тебе, Тризубе, свої діти і жага до НОРМАЛЬНОГО життя - тоді примкнеш язика.

Ну а стосовно акції протесту?
Ви не подумали, що та акція може піти комусь на руку??? Приміром, на якусь купку олігархів, що підплатили журналістам. Так-так! Така в нас політика. Згадайте тільки "смерть" Гії Гонзадзе, на якому спекулюють й досі. А він, виявляєтся, живий. Зробив пластичну операцію, змінив паспортні дані і спокійно живе на великі бабки (здогадайтеся від кого) в Штатах і горя не знає :)
Цитата
 
 
#5 Емілі 19.12.2008, 20:03
Цитую terry_usa:
Які люди, такі і акції протесту... Не серйозно...

А які люди - то що саме мається на увазі? :)
Погоджуюсь, не серйозно. А ДЕ вихід, яким чином щось робити?! Які акції є серйозними? Є ініціатива, є молодь, яка не тільки говорить, але і щиро бажає щось робити. Я в цьому переконалась, спілкуючись з тими, хто організовував цю акцію, вони об*єднуються, створюють плани, щоб щось робити. А ту ініціативу просто топчуть цинізмом. Єдине, що хвилювало владу - це чи, бува, не будуть символічно палити чучело влади, пресу - зробити кілька фото і постібатися. А де підтримка? А де ідеї, поради, допомога?! Всі герої, всі неперевершені критики, а коли доходить до діла - то немає нікого. Що ж робити, щоб було дієвіше? Які акції, план дій запропонуєте?
Цитата
 

Додати коментар

Захисний код
Оновити