Копичинці - інформаційно-розважальний портал міста

Хто на сайті?

На даний момент 71 гостей на сайті

Реклама

"Копичинецькі ковбаси" змінюють штат?

Зайшовши в магазин «Копичинецькі ковбаси» - спантеличило здивування! Інші продавці, по-іншому впорядковано…? Дивно якось – зразу і не зорієнтуєшся. Все по-новому розкладено, ніби стоїть не на своєму місці – настільки вже очі покупця звикли до того, як було. Звикли і до самих дівчат-продавців. Цей магазин, на мою думку, відвідує щодня або, навіть і по кілька разів на день, більшість копичинчан, не кажучи вже і про людей з ближніх сіл – асортимент товару настільки багатий, що в основному не має потреби бігти в інший. Ну і по цінах, в порівнянні з іншими магазинами, відносно, теж є різниця. Адже теперішні ціни на продукти просто космічні! (Навіть в таких маленьких Копичинцях вартує побігати по магазинах в пошуках дешевшої ціни на один і той самий товар). Копичинчани – люди вибагливі і придирливі, адже всі поміж собою знаються. Всі – як одна велика родина! А щодо оновлення – ніби і не погано, звикнемо! Адже і новому обслуговуючому персоналу також треба звикати – покупців багато – у кожного свій смак, свій характер, свої примхи і т.п. «Козиром» нововведення магазину, безперечно, є: «Дякуємо за покупку, приходьте до нас ще!»


Коментарі:

Коментарі  

 
+2 #26 СВ1Й 27.11.2010, 10:03
Шаритися тоже треба вміти!а є каптьорка то чо би нє!може і ясік з Червоними світильниками!т епер часу багато будуть вишивати вдома і показувати свої фуки!бадьо
Цитата
 
 
#25 Баба Лазаручка 27.11.2010, 09:41
Цитую СВ1Й:
Давно пора!Хамське ставлення попередніх продавців інколи шокувало!то знайома зайшла пів години говорить!то по телефону,то по двоє в каптьорці сидять шо там робити в робочий час?зробиш зауваження то ще нервується!а я стою як придурок думаю чи я в магазин прийшов чи додому щось просити до когось!таких продавців в музей радянської торгівлі!а новим респект приємно!

І я собі гадаю, шо в тій каптьорці та двійця робила в робочий час :o ? Певне ясік вишивали :lol: .
Цитата
 
 
+2 #24 СВ1Й 27.11.2010, 06:19
Менi нiхто не платить хоча приїду влітку з роботи може і заплатять!чому люди такi близькозорi,чом у коли вони бачать неправду i фальш а це ж факт,вони i дальше стоять на своєму!кого ви захищаєте?непра вду ?так Бог вам суддя!будем і дальше біднотою поки не усвідомим що такі справи до доброго не ведуть!
Цитата
 
 
+1 #23 Tar.ko 27.11.2010, 01:15
ахахах...
ну мусить бути на тиждень одна стаття, щоб полахати_
Взагалі не зрозумію...хто і для чого написав цей брєд.

ну, вигнали декількох працівників, ну і що????
не виносити це на всеміське обговорення_

+чув, що вигнали їх, справді, за діло....і дурили, як виявляється, вони не тільки покупців(судячи з коментів, бо я особисто не замічав) непогано, але і власників через, що їх і попросили з роботи....але то таке...
Цитата
 
 
#22 гостя 26.11.2010, 12:17
СВ1Й!Скільки тобі платять за такі несенітниці?
Цитата
 
 
+3 #21 СВ1Й 26.11.2010, 10:03
Коли жінка прийшла за покупкою і в черговий раз її обрахували на 40 гривень,доказув ав продавець що це не так!тоді вона(покупець) подзвонила власникові він приїхав нормально порахували і виявилось дійсно 40 гривень на халяву хотіли) В аптеку ви ідіть купіть щось професійної гордості!і те що вони були до вас привітні мене не інтересує так само як і ваша думка!все ж таки сила у правді вона і перемогла!ідіть спокійно в магазин там тепер до всіх привітні не говорять під час робочого часу по телефоні і дякують за покупку!признак Європейської країни!а попередньому персоналу ШАНОВНИЙ ВІДВІДУВАЧ САЙТУ під ніком "Я" працювати у гастрономі по вулиці "ЧЕРВОНИХ СВІТИЛЬНИКІВ"
Цитата
 
 
-1 #20 гостя 25.11.2010, 19:24
СВ1Й!Тобі не в продуктовий магазин ходити,а в аптеку і на вулицю "ЧЕРВОНИХ ФОНАРІВ",там зроблять приємно.Всі скарги в новобудову біля Міської РАДИ 1 поверх,зліва біля виходу.А обливати брудом минулий колектив я думаю досить.Вони були дуже привітні працівниці.
Цитата
 
 
+1 #19 покупець-2 25.11.2010, 18:09
RomF,дуже мудрі задуми на рахунок книги відгуків! Підтримую ідею,прошу голосувати...
Цитата
 
 
+1 #18 Zori__ 25.11.2010, 16:57
Цитую RomF:
Важко когось у цій ситуації звинувачувати. Кожен без вийнятку власник хоче з працівника вижати максимум, а працівники є добросовісні та недуже. Те що дехто може розмовляти по телефону напевно не така велика проблема як отримання від покупців додаткових бонусів у виді обрахування. це зараз норма: лікарі - беруть, менти - беруть, держслужби - беруть і незавжди роблять те за що беруть.
Пропозиція - можна зробити загальну книгу відгуків про магазини міста в яких кожен може висловити власну думку і сказати де продали прострочений оселедець, де паскудні сходи, де непривітні продавці і т.д. :-)

Дуже корисна ідея про книгу скарг. Підніміть цю тему на форумі, будь ласка.
Цитата
 
 
+3 #17 RomF 25.11.2010, 16:47
Важко когось у цій ситуації звинувачувати. Кожен без вийнятку власник хоче з працівника вижати максимум, а працівники є добросовісні та недуже. Те що дехто може розмовляти по телефону напевно не така велика проблема як отримання від покупців додаткових бонусів у виді обрахування. це зараз норма: лікарі - беруть, менти - беруть, держслужби - беруть і незавжди роблять те за що беруть.
Пропозиція - можна зробити загальну книгу відгуків про магазини міста в яких кожен може висловити власну думку і сказати де продали прострочений оселедець, де паскудні сходи, де непривітні продавці і т.д. :-)
Цитата
 

Додати коментар

Захисний код
Оновити

 
Вызов ветеринара на дом круглосуточная ветслужба айболит вызов ветеринара.
Все для офиса на клининговые услуги.