Копичинці - інформаційно-розважальний портал міста

Хто на сайті?

На даний момент 67 гостей на сайті

Реклама

"Комендантська" година для дітей

Публікуємо рішення Тернопільської обласної ради, від 11 лютого 2010 року № 865 "Про заборону перебування дітей у закладах дозвілля, громадського харчування, комп’ютерних клубах, залах ігрових автоматів, на вулицях та інших громадських місцях".

ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА РАДА

П’яте скликання

Тридцята сесія

РІШЕННЯ від 11 лютого 2010 року № 865

м. Тернопіль

Про заборону перебування дітей у закладах дозвілля, громадського харчування, комп’ютерних клубах, залах ігрових автоматів, на вулицях та інших громадських місцях

Відповідно до пункту 16 частини першої статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись Законом України «Про охорону дитинства», зважаючи на стан криміногенної ситуації в підлітковому середовищі на території області, вчинення протиправних дій дітьми та у ставленні до них, поширення проявів вживання неповнолітніми алкогольних та слабоалкогольних напоїв, продажу підліткам спиртних напоїв та втягнення їх у пияцтво, підтримуючи пропозиції управління Міністерства внутрішніх справ України в Тернопільській області, враховуючи рекомендації постійних комісій Тернопільської обласної ради з питань законності та правової політики, здійснення демократичного цивільного контролю над Воєнною організацією і правоохоронними органами держави, з питань освіти, науки, молодіжної політики, спорту, туризму та курортно-рекреаційної діяльності, Тернопільська обласна рада

вирішила:

1. Заборонити перебування у закладах дозвілля, громадського харчування, комп’ютерних клубах, залах ігрових автоматів, на вулицях та інших громадських місцях населених пунктів Тернопільської області у вечірній час без супроводу батьків або осіб, що їх замінюють, дітей віком до 14 років після 22.00 год., а віком від 14 до 18 років- після 23.00 год.

2. Рекомендувати службі у справах дітей, головним управлінням з питань туризму, сім’ї, молоді та спорту, охорони здоров’я, управлінню освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації, обласному центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді спільно з управлінням Міністерства внутрішніх справ України в Тернопільській області:

2.1. Посилити контроль за змістом діяльності культурно-розважальних закладів, ігрових залів, комп’ютерних клубів, обмежити перебування у закладах дозвілля, громадського харчування, комп’ютерних клубах, залах ігрових автоматів, на вулицях та інших громадських місцях населених пунктів Тернопільської області у вечірній час без супроводу батьків або осіб, що їх замінюють, дітей віком до 14 років після 22.00 год., а віком від 14 до 18 років- після 23.00 год.

2.2.У разі виявлення порушень, батьків, або осіб, що їх замінюють, притягувати до адміністративної відповідальності згідно з чинним законодавством. Не допускати розповсюдження наркотиків, пропаганди проституції, насилля, жорстокості. Внести надання комп’ютерних послуг населенню до переліку видів підприємницької діяльності, на яку необхідно отримувати ліцензію. 3. Рекомендувати управлінню Міністерства внутрішніх справ України в Тернопільській області, службі у справах дітей Тернопільської обласної державної адміністрації забезпечити постійний та дієвий контроль за дотриманням обмеження перебування дітей у закладах дозвілля, громадського харчування, комп’ютерних клубах, залах ігрових автоматів, на вулицях та інших громадських місцях населених пунктів Тернопільської області у вечірній час без супроводу батьків або осіб, що їх замінюють, дітей віком до 14 років після 22.00 год., а віком від 14 до 18 років- після 23.00 год., а також за забороною продажу дітям віком до 18 років слабоалкогольних напоїв та їх розпиття у громадських місцях. З цією метою організувати та проводити систематичні рейди. У разі виявлення порушень зазначених вимог притягувати до відповідальності батьків дітей або осіб, що їх замінюють, а також суб’єктів господарювання.

4. Пункт 4.6 регіональної комплексної програми профілактики злочинності та охорони громадського порядку на 2006-2010 роки, затвердженої рішенням Тернопільської обласної ради від 27 жовтня 2005 року №486, доповнити підпунктом 4.6.4 наступного змісту:  

4.6.4 Посилити контроль щодо заборони реалізації у закладах торгівлі усіх форм власності дітям віком до 18 років пива та слабоалкогольних напоїв, а також їх розпиття у громадських місцях. У разі виявлення фактів розпиття алкогольних і слабоалкогольних напоїв у громадських місцях, з’ясувати у якому закладі торгівлі було їх реалізовано та притягувати суб’єктів господарювання і батьків дітей або осіб, що їх замінюють, до адміністративної відповідальності згідно з чинним законодавством. Управління МВС України в Тернопільській області, служба у справах дітей Тернопільської облдержадміністрації, райдержадміністрації, Тернопільський міськвиконком.

5. Рекомендувати управлінню освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації активізувати роботу з батьківською громадськістю і з цією метою розробити та впровадити інноваційні форми та методи роботи з батьками щодо правової освіти.

6. Рекомендувати районним, міським, селищним та сільським радам винести на розгляд сесій відповідних рад питання про обмеження перебування дітей у закладах дозвілля, громадського харчування, комп’ютерних клубах, залах ігрових автоматів, на вулицях та інших громадських місцях.

7. Дане рішення опублікувати в газеті «Свобода» та в інформаційно-методичному віснику Тернопільської обласної ради «Рада».

8. Надіслати дане рішення всім обласним радам.

9. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії Тернопільської обласної ради з питань законності та правової політики, здійснення демократичного цивільного контролю над Воєнною організацією і правоохоронними органами держави, з питань освіти, науки, молодіжної політики, спорту, туризму та курортно-рекреаційної діяльності.

Голова обласної ради О.П. Кайда

Спонсор допису: Вагаєтесь з вибором  холодильника, його характеристиками. На сайті ukrshops.com.ua ви можете з легкістю вибрати в тому числі і ukrshops.com.ua


Коментарі:

Коментарі  

 
-1 #10 Kolya 06.07.2012, 11:55
Це все дуже добре що здійснюється контроль за неповнолітніми, але це рішення суперечить Конституції України. А саме згдно Ст. 33. Кожному, хто на законних підставах перебуває на території України, гарантується свобода пересування, вільний вибір місця проживання, право вільно залишати територію України, за винятком обмежень, які встановлюються законом.
Громадянин України не може бути позбавлений права в будь-який час повернутися в Україну. як бути з цим?
Цитата
 
 
#9 Петросян 19.02.2011, 15:53
набір слів))
Цитата
 
 
+1 #8 Сіра Потвора 18.02.2011, 18:03
Цитую Shtyk:
насмішили аж до сліз.
от згадую дитинство, і уявляю як би то я виконував таке рішення…
мабуть, казав би дівчині – сорі, з дискотеки тебе не проведу, бо то після 22.00…
школу я закінчив у 16, і не мав би змоги 2 роки приїжджати додому, бо поїзд прибуває після 23.00 а мені ще через все місто йти…

а тепер про серйозне…
прочитайте уважно п.2.2. це саме цікаве. Суть – комп.клуби зобов’язати платити додаткові гроші, стягувати штрафи з громадян та закладів.
Цих пару рядків і є весь документ.
Спираючись на такий папір більш наглі особи будуть набивати кишеню, той хто не скористається – сам собі винен.
У підсумку той хто бухав і гуляв ночами буде продовжувати. І його чіпати не будуть, бо ще морду наб’є. А якщо якийсь очкарик запізниться додомцю від репетитора – того пов’яжуть і будуть вимагати гроші у батьків.

А ви тут про данію-британію балакаєте.

Мені ще цікаво послухати думку власника комп.клубу, та закладів розваг у Копитах. Наскільки відрізняються наші міркування?

P.S.
Краще б посприяли розкриттю серії пограбувань в Копитах ніж малих сцикунів папірцем лякати.


просто в точку. додати більше нема чого.
для того то рішення і приймалося.
і виконуватисб буде так само як і інші ( маю на увазі антиалкогольне рішення по місту. )
зорі, на рахунок конституційних прав неповнолітніх, то ті хто буде затримувати неповнолітніх, а це очевидно будуть органи ППС, їх бачили десь. кажу з власноного лосвіду спілкування з оними представниками нашої доблістної та чесної міліції. :lol:
Цитата
 
 
+1 #7 Zori__ 15.02.2011, 17:03
Shtyk, формуючи законодавство не можна спиратися лише на настальгійні спогади з дитинства. На даний час є статистика високого проценту споживання алкоголю серед молоді і високої смертності від алкоголізму в Україні. Старий розклад, сформований ще за радянських часів явно не спрацьовує. Є світова практика, яка обгрунтована на позитивних результатах , а також і досвід наших прадідів( що вартувало б взяти до уваги).
А щодо пункту 2.2 - так все правильно. Це вже давно виконується в інших країнах. У разі виявлення порушень батьки повинні нести адміністративну відповідальнісь ть за своїх дітей. А штрафи з громадян та закладів - це гарантія, що спаде бажання порушувати законодавство.
Цитата
 
 
+1 #6 Shtyk 15.02.2011, 15:48
насмішили аж до сліз.
от згадую дитинство, і уявляю як би то я виконував таке рішення…
мабуть, казав би дівчині – сорі, з дискотеки тебе не проведу, бо то після 22.00…
школу я закінчив у 16, і не мав би змоги 2 роки приїжджати додому, бо поїзд прибуває після 23.00 а мені ще через все місто йти…

а тепер про серйозне…
прочитайте уважно п.2.2. це саме цікаве. Суть – комп.клуби зобов’язати платити додаткові гроші, стягувати штрафи з громадян та закладів.
Цих пару рядків і є весь документ.
Спираючись на такий папір більш наглі особи будуть набивати кишеню, той хто не скористається – сам собі винен.
У підсумку той хто бухав і гуляв ночами буде продовжувати. І його чіпати не будуть, бо ще морду наб’є. А якщо якийсь очкарик запізниться додомцю від репетитора – того пов’яжуть і будуть вимагати гроші у батьків.

А ви тут про данію-британію балакаєте.

Мені ще цікаво послухати думку власника комп.клубу, та закладів розваг у Копитах. Наскільки відрізняються наші міркування?

P.S.
Краще б посприяли розкриттю серії пограбувань в Копитах ніж малих сцикунів папірцем лякати.
Цитата
 
 
#5 Zori__ 15.02.2011, 03:06
Коли іде мова про комендантський час, в моїй уяві асоціюється це з військовою окупацією, облоговим становищем, надзвичайним станом. Проте, у цьому випадку це зовсім інше. Річ іде про контроль перебування дітей без супроводу батьків чи інших осіб, що їх заміняють у певних зонах у пізній час. Це рішення прийнято для того, щоб запобігти " вчинення протиправових дій дітьми та у ставленні до них, пошириння проявів вживання алкогольних напоїв, продажу підліткам спиртних напоїв..."
Подібна практика існує у багатьох розвинутих країнах, і повірте, приносить багато позитивних наслідків. В Королівстві Великої Британії, Англії та Уілсі був прийнятий закон( Аnti Social Behavior Act 2003), де поліції надано право затримувати чи відвести під конвоєм додому осіб, яким нема 16 років і які знаходяться без догляду батьків у певних зонах від 21:00 до 6:00. Аналогічно, в США ( вік залежить від штату, але переважно це до 16 чи до 18), а такаж поліція затримує школярів, які прогулюють уроки (!). В Королівстві Данії затримують дітей віком до 15 років з 23:00 до 5:00 годин.
Цілком погоджуюся з цим рішенням. Тільки я б замінила назву "КОМЕНДАТСЬКОЇ ГОДИНИ", хоча не знаю чи це є можливо через міжнародну класифікацію відповідної інстанкції. Також бажаю , щоб у виконанні були обов'язково дотримані конституційні права неповнолітніх і права людини.
Хочу додати, Tar.ko звернув увагу на цікавий момент. Необхідно розібратися, що саме спонукає неповнолітніх вживати алкоголь.
Цитата
 
 
#4 Сіра Потвора 13.02.2011, 10:03
Цитую Петросян:
гг... цікаво чи рішення буде діяти на териториї нашого міста :-? .


на території нашого міста, ще й запровадять обов"язкові недільні церковні школи... :lol:

і в принципі, рішення власне кажучи, суперечить певним положенням інших законів, які передбачають свободу пересування. Хоча власне ідея непогана, але підхід в нас напостой як то казав Вінні Пух " храмает ". ;-)
Цитата
 
 
#3 Tar.ko 12.02.2011, 20:46
ахах...звичайно , що не буде виконуватися.
Хіба ВО "Свобада" зможе поставити собі галочку, що провадить якусь політику із соціо-культурно го розвитку.
Мені завжди були смішні ці рішення, і ніколи не міг зрозуміти чим наші обранці керуються при їх прийняті та що хочуть досягнути.
От ще одне чудо депутської творчості. Як зазначив автор статті де-юре вводиться комендантська година. От виникає питання на підставі чого обмежуться права неповнолітніх???!
Просвітіть, може я не вкурсі, ми знаходимось з кимось в стані війни чи відбуваються якісь заворушення???! !
І чи це дасть той результат, якого хочуть досягнути????!
Переглянувши закони, на які посилаються в рішені, я ніяк не можу второпати чим вони мотивують це обмеження, відповідно до пункту 16 частини першої статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», який нам говорить що, (цитую) "16) затвердження програм соціально-еконо мічного та
культурного розвитку відповідно району, області, цільових програм
з інших питань, заслуховування звітів про їх виконання;" входить до повноважень відповідних районих та обласних рад, тоді вибачте, це в нас така програма соціально-культ урного розвитку???!?Со рі, тоді ви там трошки не тим займаєтесь бо ніяка не програма розвитку, аж смішно, блін. От тільки не вистарчає бігбордів із написами" Закрий дитину вдома- КОМЕНДАНТСЬКА ГОДИНА".

Невже ви такі наївні і думаєте, що продублювавши декілька законів та прийнявши це рішення діти будуть менше бухати чи вчиняти злочинів??? Такі проблеми треба викорінювати, а не вдавати, що щось робите. Тут спочатку треба розібратися: чому діти вживають алкоголь і що їх до цього спонукає?Що штовхає їх до вчинення злочинів? Тут є багато різних моментів, але я більше як впенений, якщо ці питання вивчити, зробити правиьні висновки, прийняти кілька рішень, то багато із проблем в недалекому майбутньому вирішаться, а від того що якийсь "великий дядя" стане, помахає пальчиком ніколи нічого не зміниться.Шляхо м заборон це ніколи не вирішиьтся, тут потрібний стабільний та обдуманий із певною стратегією в підході, тільки тоді можна досянути, якогось результату, а так сорі, як спивались, так і будуть продовжувати.
Цитата
 
 
-2 #2 Галкін 12.02.2011, 16:33
ГГГГГГГГ) Насмішили)Буде діяти.так ,як заборона продажу спиртного,тобто ніяк!
Цитата
 
 
-2 #1 Петросян 12.02.2011, 15:42
гг... цікаво чи рішення буде діяти на териториї нашого міста :-? .
Цитата
 

Додати коментар

Захисний код
Оновити