Копичинці - інформаційно-розважальний портал міста

Хто на сайті?

На даний момент 61 гостей на сайті

Реклама

Електронна звітність - вимога часу

 У час бурхливого розвитку комп'ютерної технології подання електронної звітності- вимога часу.Не скориставшись даним сервісом – це щонайменше нераціональне використання робочого часу. Крім цього, це збільшення часу на ведення самого бізнесу, заощадження коштів на придбання бланків, конфідеційність інформації, а саме головне, можливість звітувати, замовляти та отримувати довідки без відвідування податкової служби та цілодобово. Для подання електронної звітності платникам податків необхідно отримати ключі електронного обігу, які на сьогоднішній день видаються безкоштовно в акредетованому центрі сертифікації ключів за адресою: м. Тернопіль, вул. Білецька, буд.1, 1-й поверх, кабінет 122, тел. (035)243-46-01

Для зручності платників можна подати пакет документів на отримання ключів до Гусятинської МДПІ. При певній кількості пакетів документів, працівник АКРЕДЕТОВАНОГО ЦЕНТРУ виїзджає в район з метою надання платникам податків електронно-цифрового підпису. Податкова служба наголошує на необхідності отримання електронних ключів.Телефон для довідок 2-11-53; 2-11-83.

Для юридичної особи
для одержання ЕЦП необхідно:
Роздрукована (двохстороння), заповнена та підписана заява-приєднання „Про надання послуг електронного цифрового підпису” (два примірники); Бланки заяв знаходяться на сайті: http://www.cskidd.gov.ua розділ «Реєстрація користувачів»
Роздрукована (двохстороння), заповнена та підписана заява на реєстрацію;
Оригінал статуту юридичної особи (надається виключно для ознайомлення);
4. Документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (копія наказу про призначення);

5. Документи, що підтверджують належність підписувача до юридичної особи–заявника та його повноваження, (копія наказу про призначення бухгалтера);

6. Заявник може бути представлений довіреною особою, якщо немає можливості його особистої присутності в АЦСК ІДД ДПС. У цьому випадку заявник надає довіреність на подання документів для реєстрації засвідчену печаткою та підписом керівника і копію паспорта (1-4стор.) Повіреного. Форма довіреності знаходиться на сайті: http://www.cskidd.gov.ua

7. Копії паспортів заявника та підписувачів (керівника, бухгалтера і третьої особи, 1-4 сторінки), засвідчені підписами власників та печаткою

8. Копія ідентифікаційного коду (керівника, бухгалтера або третьої особи), засвідчені підписами та печаткою

9. Цифрові носії, відповідно до кількості ключів (диски з конвертамиабо флешки з конвертами)

10. Документи повинні бути підшиті у картонну папку-швидкозшивач

11. Копії засвідчуються підписом керівника та печаткою юридичної особи

 

Для фізичної особи-підприємця:
для одержання ЕЦП необхідно:
Роздрукована (двохстороння), заповнена та підписана заява-приєднання „Про надання послуг електронного цифрового підпису” (два примірники); Бланки заяв знаходяться на сайті: http://www.cskidd.gov.ua розділ «Реєстрація користувачів»
Роздрукована (двохстороння), заповнена та підписана заява на реєстрацію
Заявник може бути представлений довіреною особою, якщо немає можливості його особистої присутності в АЦСК ІДД ДПС. У цьому випадку заявник надає довіреність на подання документів для реєстрації засвідчену печаткою та особистим підписом ФОП , якщо немає печатки – нотаріально завірена копія і копію паспорта (1-4стор.) Повіреного. Форма довіреності знаходиться на сайті: http://www.cskidd.gov.ua
4. Копія паспорту заявника (копії 1-4 сторінок), засвідчену власноручним підписом власника та печаткою;

5. Копія ідентифікаційного коду;

6. Цифрові носії, відповідно до кількості ключів (диски з конвертамиабо флешки з конвертами)

7. Документи повинні бути підшиті у картонну папку-швидкозшивач

8. Копії засвідчуються підписом фізичної особи (підписом фізичної особи - підприємця та його печаткою, у разі її наявності)


Коментарі:

Додати коментар

Захисний код
Оновити