Копичинці - інформаційно-розважальний портал міста

Хто на сайті?

На даний момент 78 гостей на сайті

Реклама

У депутатів 6 скликання - перша сесія

16 листопада приступила до виконання своїх обов'язків новобрана Міська Рада. Саме в цей день було ініційовано проведення першої сесії депутатів 6 скликання. Дане засідання було урочистим, тому проводилось у ЦКіД нашого міста.

 

Взагалі все засідання можна було поділити умовно на дві частини — урочиста та робоча. На урочистій частині були присутні всечесні отці Руслан, Ігор та Любомир, котрі благословили новообраних депутатів та голову на успішну і продуктивну працю, а також подарували ікону Матері Божої Неустанної помочі.

В урочистій частині голова Копичинецької ТВК урочисто зі сцени вручив усім депутатам мандати.

Після цього розпочалась робоча частина. На порядок денний першої сесії було винесено кілька пунктів, а саме: затвердження структури виконкому, обрання секретаря, створення постійних комісій, кількісний склад виконкому, затвердження заступника голови, затвердження персонального складу виконкому.

Міський голова вніс пропозицію щодо кандадатури на посаду секретаря Фецак І. Голосування проходило в таємному режимі, за-10, проти-18, утрималось — 0. Рішення не прийнято. Окрім того в ході роботи сесії обговорювалось питання про розширення кількості заступників голови міста до 2-х, проте депутати вирішили перенести розгляд даного питання після ухвалення бюджету. Окрім цього було проголосовано за збільшення постійних комісій, з 4 існуючих до 5-ох. Новостворена комісія мала назву “Комісія з архітектури та містобудування”, за створення якої проголосували одноголосно. Також було затверджено кількість виконкому — 9 чол., та обрано голову виконкому — Винницьку В., за проголосувало 28 депутатів, 0 проти.

Також Пеляк В.С. поставив на голосування затвердження Ціха І. на посаді заступника голови міста, за — 9 депутатів, утрималось — 19, проти — 0. Рішення не прийнято.

Також депутатами було зібрано підписи, щодо висунення кандидатури на посаду секретаря Підвисоцького Б., проте голова міста не поставив на голосування аргументуючи це неправильністю заповнення звернення і зробив паузу в даний сесійний день


Коментарі:

Коментарі  

 
-1 #26 Сіра Потвора 05.12.2010, 00:00
Цитую ДЕПУТАТ:
Робоче засідання сесії Львівської міської ради VI демократичного скликання традиційно розпочалося зі спільної молитви. Голова катехетичної комісії Києво-Галицького верховного архиєпископства отець Михайло Гарват зачитав Пастирське послання митрополита Андрея Шептицького та інших єпископів до народу Церква нелізе а виконує свою місію,і таким дебілам сектантам як сіра потвора і terry_usa незрозуміти.



хочеться вас послати на відомі пару букв, але до вашого рівня падати не буду.
так от є такий закон ( так в Україні єзакони, а ви не знали?? )
" Про свободу совісті та релігійні організації" так ось там якраз як і в Конституції ,( так прикиньте в нашій державі є ше й Конституція ) передбачається заборона дисккримінації по релігійним вподобанням ( як це ви...хоча яке ви, ти робиш!!! ) те що я не віру ( або трохи не так віру ) яу ви у Бога не дозволяє вам оперувати такими словами.
а норми Конституції є нормами прямої дії ( тільки на основі них, за образу честі та гідності людини, це в ній також передбачене я можу вас...тебе притягнути до суду .
це тобі лікбез!!!! перед тим як ти дупу свою попреш в міську раду робити користь людям!!!!
Цитата
 
 
-2 #25 ДЕПУТАТ 04.12.2010, 16:33
Робоче засідання сесії Львівської міської ради VI демократичного скликання традиційно розпочалося зі спільної молитви. Голова катехетичної комісії Києво-Галицьког о верховного архиєпископства отець Михайло Гарват зачитав Пастирське послання митрополита Андрея Шептицького та інших єпископів до народу Церква нелізе а виконує свою місію,і таким дебілам сектантам як сіра потвора і terry_usa незрозуміти.
Цитата
 
 
-1 #24 Сіра Потвора 04.12.2010, 15:57
Цитую 456:
Катехизм Католицької Церкви навчає "До місії Церкви належить давати моральну оцінку також політичних справ у державі,коли основні права людини чи спасіння душ цього вимагають,використовуючи всі і тільки такі засоби,що відповідають Євангелію та загальному добру,відповідно до часу і обставин".2246 стор.516 Тому присутність священиків на сесії міської ради-це є місія Церкви.


зараз церква лізе вже куди треба і не треба.
це швидше не місія, а свій практичний інтерес.
Цитата
 
 
+1 #23 Zori__ 24.11.2010, 23:56
Погоджуюся з Terry( №20)
Американці строго дотримуються принципів побудови громадських споруд, щоб вони були здатні для кристування людьми з фізичними вадами. Це тому, що закононодавство США забороняє дискримінацію, що базується на інвалідності особи( фізичної чи розумової). Таким чинам, люди на інвалідних кріслах можуть процювати і брати участь в громадському і політичному житті суспільсива. Аналогічно відбувається в Канаді, Австралії, Англії, Німетчині, Японії та інших країнах.
Тішить, що і в наших Копичинцях Віктор та Ірина з Koпіком подбали про зручність для інвалідів. Побільше би такої уваги від інших українців.
Цитата
 
 
#22 Баба Лазаручка 22.11.2010, 20:50
Цитую Tar.ko:
із знову релігія....
так виглядає, що ця тема ніколи не може вичрпається і що ми не маємо про що говорити окрім релігії і виборів_

і що тут такого, що прийшли отці на першу урочисту сесію????
ну відмовили вони молитву, але ж не вони зірвали голосування і взагалі, засідання_
на мою думку ця дискусія є безпредметною(((
кому-як-кому, а депутатам благословення в їхній діяльності найбільше необхідне, може хоч це їх заставить задуматись в подальшому перед прийняттям рішень_

і взагалі...не гадаєте ви, що проблема нашого суспільства є якраз в тому, що ми віддійшли від церкви...віддалилися від неї...відкинули християнські цінності...живем "па паняттях", а не згідно законів, не тільки земних, але і Божих_може наша проблема саме тут заховалась???!!

Ото, файно написав. Ви сі подивіт шо на світі робе.
Цитата
 
 
+2 #21 RomF 22.11.2010, 18:54
Я думаю що ще більшою перешкодою для мам з колясками і всіх решта є пяні шумахери і сольберги. понапиваються і витискають дно педалью газу. а ця безвідповідальн ість і безнаказаність загальнодержавн ого масштабу сприяє всім іншим ненормальним рухам. сумно :sad:
Цитата
 
 
+3 #20 terry_usa 22.11.2010, 01:07
До RomF: якщо слідувати Вашій пораді, то найвища пора викинути мобілки, комп'ютери, пересісти на Таврії, виключити радіо і телебачення вдягнутись в шаровари, запрягти коней до деревяних плугів... Якщо не хочеться брати приклад з країн, історія яких не така вже і древня, то що заважає брати приклад з древньої культури китайців, японців, корейців?
На рахунок американського досвіду, його дуже легко і варта перенести і на українські реалії. Один з кандидатів казав, що візьметься з ремонти тротуарів. Але наші традиційні тротуари є величезною перешкодою для людей-інвалідів , жінок з колясками - заважають дурнуваті бордюри на перехрестках з дорогою. Історично юні американці їх , ці тротуари, роблять з плавним переходом на рівень дороги. Тобто, інвалід в колясці здатний самостійно їздити по вулицях. Ось вам і реальне втілення християнської любові до ближніх. А входи в магазини, бібліотеки, будинок культури, до церков? Це просто форт Буаяр для інвалідів! Знаю, що в Копичинцях тільки одна приватна структура подбала про таких людей - Копіком.
Якщо ми не будемо впроваджувати все те добре, що створило людство, то ми ніколи не виберемось зі злиднів.

Я не проти священників і їх присутності на сесіях міської ради. Але це все нагадує радянські часи, з тією різницею, що тоді виводили не священників, а ветеранів з медалями. Нові, інші часи, а живемо по старим лекалам.
Цитата
 
 
+1 #19 RomF 21.11.2010, 23:04
До terry_usa. Не підтримую Ваш параноїдальний страх перед священниками. Те що благословляють обранців то нема нічого поганого, а вже коли дехто з депутатиків у міру свого виховання наважується ображати іншого - це вже його особиста біда, в аптеці не купиш. По-друге: нема нічого повчального чи зразкового у тому що десь за кордоном священник йде нарівні з офіціантом. ми інші - ми древній народ із своєю культурою та світоглядом. і брати приклад із інших держав яким 300 років - неправильно!!! Слава Україні!!!


P.S. Переймати треба лише кращі традиції. Святкування хеллоуіна не є те що варто переймати у розвиненої країни.
Цитата
 
 
+2 #18 Boduk 21.11.2010, 11:03
Підтримую обидва коменти Tarry.
Не хочу, аби духовенство образилось, але я думаю, що їх присутність на таких урочистостях - це всього лиш надання елементу пристойності нашому місцевому врядуванню.

Навіть не треба бувати в цивілізованих країнах, щоб визначити - загалом справді виглядає дико. Так же дико і тупо, як допис про свідків "єгови" (ієгови насправді).
Цитата
 
 
+4 #17 Zori__ 20.11.2010, 17:43
Кожні збори міської ради необхідно зафіксовувати на відео-документі , який має бути доступний для перегляду кожному бажаючому. От, нехай грамада подивиться на своїх обранців. І щоб не списували все на чутки - відео буде доказом. Може тоді дойде до наших депутатів, що в міській раді необхідно відповідно себе поводити і займатися громадською роботою, а не задоволенням власних амбіції. То їм не колгоспне збіговисько. І ще, нехай пам'ятають, що кожний день роботи міської ради оплачують жителі міста у своїх податках.
Цитата
 

Додати коментар

Захисний код
Оновити