Копичинці - інформаційно-розважальний портал міста

Хто на сайті?

На даний момент 67 гостей на сайті

Реклама

Рішення міської ради про обмеження реалізації алкогольних напоїв на території міста

На останній сесії Копичинецької міської ради, з ініціативи Братства Тверезості, після опублікування повідомлення про оприлюднення, проекту рішення регуляторного акту, аналізу регуляторного впливу та його обговорення був прийнятий в цілому регуляторний акт (рішення " Про деякі обмеження реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв, пива на території міста Копичинці "). Текст далі

Рішення
Копичинецька міська рада
“Про деякі обмеження реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв, пива на території міста Копичинці ”

Враховуючи багаточисельні звернення мешканців міста Копичинці, громадських організацій та релігійних громад відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту населення від впливу шуму”, Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обмеження споживання та продажу пива та слабоалкогольних напоїв”, Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів”, Закону України “Про рекламу”, постанови Кабінету Міністрів України від 30.07.96 №854 “Про затвердження Правил роздрібної торгівлі алкогольними напоями”, постанови Кабінету Міністрів України від 15.06.06 №833 “Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення”, Копичинецька міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Заборонити роздрібну та гуртову торгівлю алкогольними, слабоалкогольними напоями, пивом:

а) у приміщеннях закладів, де надаються послуги мережі інтернет, комп’ютерних клубів, ігротек;

б) у місцях проведення масових громадських заходів із залученням значної кількості громадян, що організовуються на відкритих майданчиках (фестивалів, урочистих зібрань, мітингів, концертів та ін.);

в) у приміщеннях закладів культури (музеях, бібліотеках, будинках культури, центрі культури та дозвілля, клубах, гуртках для дітей та ін.);

г) на території закладів фізичної культури і спорту (стадіонах, дитячих майданчиках та ін.);

д) з 20:00 до 11:00 кожного дня враховуючи вихідні дні та свята.

 

2. Встановити, що чинність цього рішення поширюється на всіх суб'єктів підприємницької діяльності на території міста Копичинці незалежно від форм власності, які пройшли реєстрацію в установленому порядку і мають ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольним напоями.

3. Особливу увагу звернути на абзац другий частини другої Постанови Кабінету Міністрів Украни від 30 липня 1996 р. № 854 «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі алкогольними напоями» в якій йдеться про те, що - роздрібна торгівля алкогольними напоями здійснюється через спеціалізовані підприємства, в тому числі фірмові, спеціалізовані відділи (секції) підприємств з універсальним асортиментом продовольчих товарів, підприємства чи спеціалізовані відділи (секції) магазинів споживчої кооперації, а також підприємства громадського харчування.

Також на абзац другий частини третьої Постанови Кабінету Міністрів Украни від 30 липня 1996 р. № 854 «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі алкогольними напоями» в якій йдеться про те, що - працівники суб'єкта господарської діяльності, які безпосередньо здійснюють зберігання та продаж алкогольних напоїв, повинні мати спеціальну професійну освіту (підготовку): знати асортимент і якісні характеристики напоїв, ознаки браку, правила підготовки напоїв до продажу, принципи їх розміщення і викладення; правила зберігання та терміни реалізації напоїв; правила роботи з реєстраторами розрахункових операцій, порядок розрахунків з покупцями; види торговельного обладнання, інвентарю і правила користування ними; правила санітарії і гігієни; правила техніки безпеки, правила пожежної безпеки тощо.


А також на статтю 15-3 ЗУ "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" в якій йдеться про те, що забороняється продаж пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових та тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років;

4.Доручити постійній комісії міської ради з питань освіти, культури, духовного відродження, охорони здоров’я, фізичної культури та спорту, соціального захисту населення та молодіжнї політики у місячний термін розробити в установленому порядку та подати на затвердження Копичинецькій міській раді Програму заходів щодо організації у дошкільних та шкільних навчальних закладах інформаційної роботи стосовно роз’яснень про шкідливий вплив споживання алкогольних напоїв та тютюну на організм людини, а також переваг здорового способу життя.

5.Обмежити розміщення різного роду реклами алкогольних напоїв та тютюнових виробів на підставі ЗУ "Про рекламу", на території міста Копичинці.

6. Суб'єктам господарювання встановити інформаційні таблички щодо обмеження реалізації алкогольних напоїв згідно з п.1

7.Доручити виконавчому органу Копичинецької міської ради забезпечити офіційне оприлюднення цього рішення в ЗМІ або в інший спосіб.

8. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань депутатської етики і діяльності, місцевого самоврядування, громадського правопорядку і захисту прав споживачів та Гусятинський районний відділ УМВС України в Тернопільській області (Дільничного інсектора).

9. Рекомендувати правоохоронним органам посилити роботу щодо притягнення до адміністративної відповідальності осіб що вчиняють правопорушення передбаченні статтею 156 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

10. Рішення набирає чинності з 08 квітня 2011 року.

Міський голова                                                                                                                                Пеляк В. С.

 

Поіменне голосування депутатів Копичинецької міської ради:

1. Білик Ольга Іванівна - за

2. Галонський Ігор Мирославович - за

3. Герасимович Сергій Орестович - за

4. Гусак Богдан Мирославович - за

5. Елиїв Тарас Андрійович - за

6. Іванків Ірина Любомирівна - за

7. Лотовський Олександр Васильович - за

8. Марак Володимир Зіновійович - за

9. Марак Зіновій Євстахович - за

10. Нарадка Зіновій Романович - за

11. Новоставський Богдан Ярославович - за

12. Пеляк Оксана Стефанівна - за

13. Підвисоцький Богдан Ілліч - за

14. Повражек Володимр Васильович - не голосував

15. Рак Андрій Іванович - проти

16. Савка Руслана Мирославівна - утрималась

17 Сова Любомир Володимирович - за

18. Тимчишин Марія Іванівна - за

19. Тригуба Анатолій Романович - за

20. Фецак Ірина Ігорівна - за

21. Хабінець Іван Володимирович - утримався

22. Шпуляк Олександр Володимирович - за

23. Пеляк Володимир Стефанович - за

За -19, проти - 1, утрималось -2, не голосував - 1.


Коментарі:

Коментарі  

 
+3 #60 Сіра Потвора 24.05.2011, 16:40
Цитую Zori__:
Цитую Bobr:
Bigfan, мені немає кого боятись, тому що мені ніхто не перешкоджає купляти алкоголь в магазинах, навіть якби я конкретно назвав магазини де я його купляю, хіба що в дома батьки конфліктують зі мною)

Bobr, дуже добре, що ви висловили вашу думку, бо це є доказом того, що все такe в Копичинцяx проходить нелегальний продаж алкоголю неповнолітнім. Cаме тому і було прийняте дане рішення. Його підписали свідомі молоді люди та батьки, кому небайдужі долі не тільки власних дітей. Думаю, що подібні постанови були б прийняті і в інших розвинутих країнах, коли б була подібна ситуація. Не продавати алкоголю після 20-ї години не є порушенням прав людини у даному випадку. Це підтвердить люба світова організація по захисту прав людини, після ознайомлення із статистикою в Україні. Скоріше порушують ті, що продають алкоголь неповнолітнім.
Bobr, слухайте ваших батьків, вони ваші найщиріші друзі і бажають вам тільки добра. А для тих, хто вам той алкоголь продає - ви лише нажива.


RomF, дуже добре, що ви дбаєте про виховання власних дітей, що є значним внеском для нашого суспільства. Але є і чужі діти, яким так не повезло, як вашим. Невже вам їх не шкода?


А хто каже шо це порушення прав людини?? Тут таких порушень нема. Є порушення прав споживача. :-*
Крім того, навіщо така дискусія, адже все нормально:
для тих хто за обмеж. алкоголю - закон є, галочка поставлена, бурна діяльність зімітована, алкоголь не продають.
для тих хто проти рішення -воно ж все одно не діє, як купували після 20 00 так і купуєм.
так шо всі задоволені!! :lol: :lol:
Цитата
 
 
-1 #59 Tar.ko 22.05.2011, 17:11
Правду колись Пашко писав, щодо анонімність на сайті, адже ми ще не навчились її використовувати в тих цілях, для яких вона має служити_ Після прочитання коментів більше складається враження, що це якийсь ресурс із "пріколами" та "шутками" а не серйозний сайт, нажаль(((
Якщо чесно, то вже не пам"ятаю, коли останній раз була серйозна дискусію в коментах, а то крім цієї клоунади, що влаштовують окремі користувачі, нічого нема_
Цитата
 
 
#58 Zori__ 21.05.2011, 20:39
Цитую Bobr:
Ех, перечитав я всі коментарі, і можна підвести сумний висновок. Цим рішенням, ми опускаємо себе самі в своїх очах, тому що виходячи з нього я можу сказати, що "ми" настільки залежні від алкоголю, можливо не так фізично як морально, що самі собі повинні забороняти його купляти.
Я вважаю що це неправильно, тому що ми уподібнємось до тварин, які не можуть контролювати власні інстинкти. Вирішення цієї проблеми повинно бути іншим, треба докорінно змінити моральні норми людей, але це не треба робити нав"язливо, а поступово, з покоління в покоління потрібно виховувати дітей, бути в першу чергу людьми і не піддаватись всяким впливам, мати свою власну думку, і самому вирішувати чи вживати алкоголь чи ні. А заборона продажу хіба долила бензини у вогонь, тому тепер весь народ просто скупляє більше алкоголю, і п"ють так само як пили, і нічого їм не мішає.
Це моя власна думка.

Bobr, ви є мислячою людиною і як то кажуть може "з вас ще будуть люди". Цей коментар так влучно відобразив сумну реальність в суспільстві. Велика проблема у тому, що міліція не виконує своїх обов'язків щодо контролю над самими продавцями. Що може зробити кілька депутатів, коли сама громада байдужа? От, копичани, збирайте пiдписи населення і вимагайте правохоронні органи навести порядок з магазинами.
А це рішення І є першим кроком до змін, які прийдуть з часом. Все і відбувається поступово.

Чому людям так важко зрозуміти, що заживаючи алкоголь вони самі себе обмежують у проявах своїх здібностей i самих вищих досягнень?
Поки наші земляки бухають, нарікаючи на низьку якість життя, іноземці у тверезому стані розбудовують свої держави. Наведу приклад Дональда Трампа - найвпливовішого бізнесмена США ( www.trump.com). Він категорично відмовляється вживати алкоголь - тому не перепиває на вечірках і не лягає пізно спати, а це роблять його конкуренти. Тому Трамп досягає своїх цілей.


Петросян, до чого були ваші посилання до Вікіпедiї шодо природнього відбору і яке це має відношення до даної теми? Поясніть.
Цитата
 
 
#57 Петросян 21.05.2011, 19:43
Цитую Інесса:
Цитую Кавун:
Цитую Петросян:
[quote name="Bobr"]
підтримую... чим займатися нагальними проблемами які вимагають фінансових затрат, нікому немає справи а от прийняти рішення на папері і показати що депутати чогось добиваються, набагато простіше тай і не вимагає затрат ;-) . про шо тут ше можна говорити, якщо навіть сьогодні я без проблем після 20:00 купив пиво?)

Можна говорити що ти придурок :-*

Погоджуюся! Петросян, є чим "пишатися"!!!

а хто "пишаєтся" ?) просто якщо прийняли рішення, то виконували би його нормально...
Цитата
 
 
+2 #56 Bobr 21.05.2011, 18:02
Ех, перечитав я всі коментарі, і можна підвести сумний висновок. Цим рішенням, ми опускаємо себе самі в своїх очах, тому що виходячи з нього я можу сказати, що "ми" настільки залежні від алкоголю, можливо не так фізично як морально, що самі собі повинні забороняти його купляти.
Я вважаю що це неправильно, тому що ми уподібнємось до тварин, які не можуть контролювати власні інстинкти. Вирішення цієї проблеми повинно бути іншим, треба докорінно змінити моральні норми людей, але це не треба робити нав"язливо, а поступово, з покоління в покоління потрібно виховувати дітей, бути в першу чергу людьми і не піддаватись всяким впливам, мати свою власну думку, і самому вирішувати чи вживати алкоголь чи ні. А заборона продажу хіба долила бензини у вогонь, тому тепер весь народ просто скупляє більше алкоголю, і п"ють так само як пили, і нічого їм не мішає.
Це моя власна думка.
Цитата
 
 
#55 Zori__ 21.05.2011, 08:29
Цитую Bobr:
Bigfan, мені немає кого боятись, тому що мені ніхто не перешкоджає купляти алкоголь в магазинах, навіть якби я конкретно назвав магазини де я його купляю, хіба що в дома батьки конфліктують зі мною)

Bobr, дуже добре, що ви висловили вашу думку, бо це є доказом того, що все такe в Копичинцяx проходить нелегальний продаж алкоголю неповнолітнім. Cаме тому і було прийняте дане рішення. Його підписали свідомі молоді люди та батьки, кому небайдужі долі не тільки власних дітей. Думаю, що подібні постанови були б прийняті і в інших розвинутих країнах, коли б була подібна ситуація. Не продавати алкоголю після 20-ї години не є порушенням прав людини у даному випадку. Це підтвердить люба світова організація по захисту прав людини, після ознайомлення із статистикою в Україні. Скоріше порушують ті, що продають алкоголь неповнолітнім.
Bobr, слухайте ваших батьків, вони ваші найщиріші друзі і бажають вам тільки добра. А для тих, хто вам той алкоголь продає - ви лише нажива.


RomF, дуже добре, що ви дбаєте про виховання власних дітей, що є значним внеском для нашого суспільства. Але є і чужі діти, яким так не повезло, як вашим. Невже вам їх не шкода?
Цитата
 
 
+2 #54 Shtyk 20.05.2011, 23:06
якби ви ше цитували якось компактныше, то взагалы було б супер читати обговорення )
Цитата
 
 
+1 #53 Інесса 20.05.2011, 15:59
Цитую Кавун:
Цитую Петросян:
[quote name="Bobr"]
підтримую... чим займатися нагальними проблемами які вимагають фінансових затрат, нікому немає справи а от прийняти рішення на папері і показати що депутати чогось добиваються, набагато простіше тай і не вимагає затрат ;-) . про шо тут ше можна говорити, якщо навіть сьогодні я без проблем після 20:00 купив пиво?)

Можна говорити що ти придурок :-*

Погоджуюся! Петросян, є чим "пишатися"!!!
Цитата
 
 
-2 #52 Петросян 20.05.2011, 09:23
Цитую Кавун:
Цитую Петросян:
[quote name="Bobr"]
підтримую... чим займатися нагальними проблемами які вимагають фінансових затрат, нікому немає справи а от прийняти рішення на папері і показати що депутати чогось добиваються, набагато простіше тай і не вимагає затрат ;-) . про шо тут ше можна говорити, якщо навіть сьогодні я без проблем після 20:00 купив пиво?)

Можна говорити що ти придурок :-*

ех, школа-школа)) :lol:
Цитата
 
 
+2 #51 Кавун 20.05.2011, 07:34
Цитую Петросян:
[quote name="Bobr"]
підтримую... чим займатися нагальними проблемами які вимагають фінансових затрат, нікому немає справи а от прийняти рішення на папері і показати що депутати чогось добиваються, набагато простіше тай і не вимагає затрат ;-) . про шо тут ше можна говорити, якщо навіть сьогодні я без проблем після 20:00 купив пиво?)

Можна говорити що ти придурок :-*
Цитата
 

Додати коментар

Захисний код
Оновити

 
Сайты по тематике дешеві меблі рівне market-mebliv.com.ua.